DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | HISTÒRIA DE L'AUDIOVISUAL | Codi | 12234115 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A8 |
Coneix i entén l'evolució de les indústries discogràfica, cinematogràfica, radiofònica i televisiva-videogràfica de forma conjunta i profundament imbricada Entén les raons dels canvis que les formes audiovisuals han experimentat durant els seus més de 100 anys d'història Sap reconèixer i situar adequadament qualsevol producte audiovisual en el context històric-social Comprèn l'audiovisual en general com quelcom més que una pura pràctica de creació personal: com un element socialitzador destacat durant tot el segle XX | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional. Identificar el propi procés d’aprenentatge. Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi. Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |