Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
A6
CT4
CT6
Com a part del seu treball col·laboratiu sobre el disseny d'un curs d'ESP, els estudiants hauran de fer una presentació oral que enregistraran en vídeo i després en una sessió síncrona hauran de respondre a preguntes sobre la presentació. 20%
Treballs col·laboratius.
A6
CT4
CT6
En grups of 4-5 membres, els estudiants hauran de dissenyar un curso d'ESP que hagin triat ells, en el què hauran de reflectir totes les decisions preses. Hauran d'entregar una Anàlisi de Necessitats i una Anàlisi de Gèneres, un programa, una unitat docent completa i el mètode d'avaluació adequat pel curs d'ESP dissenyat. També hauran d'entregar un powerpoint explicant tot el procés del disseny del curs. 20%
Activitats d’auto seguiment
A6
CT6
Els estudiants hauran de fer 4 tests online al llarg del curs. Aquests tests els ajudaran a comprovar el seu progrés i la seva comprensió dels conceptes relacionats amb ESP 35%
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A6
CT6
L'entrega de exercicis setmanals relacionats amb els continguts del curs. 15%
Debats
A6
CT6
La participació activa en els debats online i en el torn de preguntes d'una de les sessions síncrones del curs.
10%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

DOCÈNCIA EN LíNIA:


1ª CONVOCATÒRIA (Avaluació continua):

La nota final de l'assignatura serà la resultant de les següents proves avaluatives:

-Presentacions orals (20 %) + Treball Col·laboratiu (20 %) + Activitats d'autoseguiment (35 %) + Resolució de problemes i exercicis (15 %) + Debats (10 %) = 100%


2ª CONVOCATÒRIA:

Els estudiants que no puguin completar totes les proves avaluatives de l'avaluació continua (exceptuant la resolució de problemes i exercicis setmanal i les activitats d'autoseguiment en forma d'Online tests) haurien de completar-les per la 2 ª Convocatòria. Aquestes proves recuperables inclouen només la Presentació Oral, el Treball Col·laboratiu i els Debats (50 % de la nota final).


Integritat acadèmica i PLAGI: Si la professora considera que qualsevol tipus de treball acadèmic entregat (una activitat o una part de ella, per exemple, una tasca, un test online, o un curso d’ESP) no és original, l‘estudiant suspendrà l’activitat, obtindrà 0 i NO podrà fer l’examen de 2ª Convocatòria. Veieu la normativa de la URV sobre Plagi Acadèmic: https://www.crai.urv.cat/media/upload/domain_2232/arxius/crai/plagi/060418_es_guiaprofessors_web.pdf

Son exemples de plagi la còpia, l’auto-plagi, la col·lusió, l’entrega del treball d’una altra persona com si fos propi, el plagi de mosaic, el resumir i parafrasejar sense reconèixer la font original.