Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
CE1
CE3
CE6
L'alumnat ha de realitzar un treball de caràcter individual sobre un tema relacionat amb l'assignatura, seguint les directrius formals i de contingut subministrades pel/per la professor/a responsable de l'assignatura. En relació amb el tema escollit per a la realització del treball, s'ha d'informar prèviament el/la professor/a, que n'ha de donar la conformitat. Per facilitar l'elecció del tema, es proporcionarà un llistat de possibles temes a principi de curs, tenint en compte que aquest llistat no és vinculant i l'alumnat podrà proposar altres temes diferents, sempre que estiguin relacionats amb la temàtica de l'assignatura. No hi podrà haver dos alumnes que treballin el mateix tema. 20%
Resolució de problemes, exercicis
CE1
CE3
CE6
Anàlisi i resolució d'un cas pràctic relacionat amb l'assignatura. Encara que durant el curs es podran fer més supòsits pràctics, únicament se n'avaluarà un. Aquest supòsit pràctic es posarà amb antelació suficient a disposició de l'alumnat (al Moodle) perquè pugui treballar-lo. Aquest cas pràctic s'ha de lliurar per escrit a través del Moodle, a la data fixada pel/per la professor/a. No s'admetran lliuraments extemporànies. 20%
Fòrums de debat
CE3
CE6
Participació als fòrums de discussió del Moodle, sobre l'estat de la qüestió d'un tema determinat, a partir de les lectures obligatòries realitzades per l'alumnat. Es valorarà la participació als temes objecte de discussió i debat. 10%
Presentacions / exposicions
CE6
L'alumnat, a més de lliurar per escrit el treball individual que realitzi de l'assignatura, ha de fer una exposició oral del seu contingut. A aquests efectes, es poden utilitzar diferents eines. 15%
Proves objectives de tipus test
CE1
Durant la impartició de l'assignatura es realitzaran diversos qüestionaris que l'alumnat haurà de resoldre. Com a mínim, es farà un qüestionari per a cadascuna de les tres parts de l'assignatura. Aquests qüestionaris consistiran a respondre preguntes tipus test. 35%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Amb carácter general, se seguirá un sistema d'avaluació continuada. L'alumnat serà avaluat a partir de la realització d'una sèrie d'activitats avaluatives, especificades a l'apartat anterior.

En segona convocatòria, l'alumnat realitzarà aquelles activitats suspeses (és a dir, que hagin obtingut una nota inferior a 5). Així mateix, s'obriran de nou les activitats avaluatives, per tal que l'alumnat que no les hagi pogut lliurar en la data inicialment prevista, ho faci en el nou període establert.