DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | e-MÀRQUETING | Codi | 16234211 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Proves objectives de tipus test |
|
1r parcial. 2 punts Examen final tot el temari. 3 punts |
50% | ||||
Proves pràctiques |
|
Lloc web operatiu. 2. punts. La prova té un caràcter integral i és OBLIGATORIA. Tota la informació necessària sobre el lloc web es comunicarà amb antelació suficient al campus virtual. Treball a presentar. 2 punts. Sobre la estrategia de lloc web seguint l'index que proporcionarà el professor al campus virtual. |
40% | ||||
Proves orals |
|
Participació a classe | 10% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Segona convocatòria Lloc web OBLIGATORI amb els requeriments exigits i a presentar al professor en les dates que es comunicaran. 2 punts Examen de tot el temari. 8 punts |