DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | FONAMENTS DE MÀRQUETING | Codi | 16934108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Hi ha una àmplia i variada gamma de materials d'aprenentatge i suport disponibles per a aquesta assignatura. Sempre que sigui possible, es pot accedir a aquests recursos a (o mitjançant enllaços a través de) l'aula Moodle. Aquests recursos inclouen; 1. apunts de classe 2. resums de classe 3. llistes de lectura 4. llistes de visualització (vídeos) 5. Recursos electrònics i en línia. |
|
Complementària |
Philip Kotler et al., Marketing Management, 4th European Edition, Pearson Education, 2019 Philip Cateora et al., International Marketing, 18th, McGraww Hill, 2021 Eric Arnould & Craig J. Thompson, Consumer Culture Theory, 1, Sage, 2018 Roger A. Kerin, Steven W. Hartley, Marketing: The Core, 8th edition, McGraw Hill, 2019 |