DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | ART DEL SEGLE XIX A ESPANYA | Codi | 12214215 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Té visió diacrònica dels fenòmens artístics territorials més destacats | |
A2 |
Coneix els conceptes fonamentals aplicables a cadascun dels períodes del mateix | |
A3 |
Comprèn l'evolució de l'Art espanyol des del romànic fins al segle XX | |
A4 |
Realitza, a través d'una investigació que utilitzi les fonts bibliogràfiques corresponents i els recursos electrònics disponibles, un treball de síntesi sobre un artista o sobre una obra determinada | |
A5 |
Realitza, a través d'una investigació que utilitzi les fonts bibliogràfiques corresponents i els recursos electrònics disponibles, un treball de síntesi sobre un artista o sobre una obra | |
A6 |
Amplia els coneixements per a la cerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com dels recursos electrònics (TIC) | |
A7 |
Coneix els conceptes fonamentals aplicables a cadascun dels períodes del mateix | |
A9 |
Realitza, a través d'una investigació que utilitzi les fonts bibliogràfiques corresponents i els recursos electrònics disponibles, un treball de síntesi sobre un artista o sobre una obra determinada | |
A15 |
Realitza, a través d'una investigació que utilitzi les fonts bibliogràfiques corresponents i els recursos electrònics disponibles, un treball de síntesi sobre un artista o sobre una obra determinada | |
A16 |
Té una visió diacrònica dels fenòmens artístics territorials més destacats | |
A17 |
Té visió diacrònica dels fenòmens artístics territorials més destacats | |
A18 |
Amplia els coneixements per a la cerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com dels recursos electrònics (TIC) | |
A19 |
Comprèn l'evolució de l'Art espanyol des del romànic fins al segle XX | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’informació | |
B2 |
Troba la solució adequada Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema | |
B3 |
Aplica tècniques innovadores i obté resultats | |
B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible | |
B5 |
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Adapta la seva argumentació als diferents grups i/o situacions preestablertes | |
B7 |
Coneix les diferents aproximacions al desenvolupament sostenible i entendre les seves implicacions socials, econòmiques i ambientals, tenint en compte els posicionaments polítics i ideològics | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric |