DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | CRÍTICA DE L'ART | Codi | 12214218 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Té visió de conjunt del pensament estètic Ha d'apendre a elaborar sintèticament els coneixements rebuts i poder-los comunicar oralment i per escrit | |
A2 |
Té visió de conjunt del pensament estètic Comprèn les reflexions que sobre l'art s'han fet al llarg de la història | |
A5 |
Comprèn les reflexions que s'han fet sobre l'art al llarg de la història Realitza comentaris de textos i assaigs Ha d'apendre a elaborar sintèticament els coneixements rebuts i poder-los comunicar oralment i per escrit | |
A6 |
Comprèn les reflexions que s'han fet sobre l'art al llarg de la història Realitza comentaris de textos i assajos Realitza treballs d'aprofundiment i síntesi a partir de les fonts literàries i la bibliografia fonamental | |
A7 |
Realitza comentaris de textos i assajos Ha d'apendre a elaborar sintèticament els coneixements rebuts i poder-los comunicar oralment i per escrit | |
A8 |
Realitza treballs d'aprofundiment i síntesi a partir de la cerca en les fonts bibliogràfiques fonamentals relacionades amb el període historicoartístic modern | |
A15 |
Comprèn les reflexions que sobre l'art s'han fet al llarg de la història Ha d'apendre a elaborar sintèticament els coneixements rebuts i poder-los comunicar oralment i per escrit | |
A16 |
Comprèn les reflexions que s'han fet sobre l'art durant la història Ha d'apendre a elaborar sintèticament els coneixements rebuts i poder-los comunicar oralment i per escrit | |
A17 |
Comprèn les reflexions que s'han fet sobre l'art durant la història | |
A18 |
Ha d'apendre a elaborar sintèticament els coneixements rebuts i poder-los comunicar oralment i per escrit | |
A19 |
Realitza comentaris de textos i assajos Té visió de conjunt del pensament estètic Comprèn les reflexions que s'han fet sobre l'art al llarg de la història Ha d'apendre a elaborar sintèticament els coneixements rebuts i poder-los comunicar oralment i per escrit | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Comparteix i assumeix els objectius d’aprenentatge proposats pel professor Comprèn els elements que composen una disciplina Contrasta els esquemes mentals propis amb els dels demés i ho aprofita com a oportunitat d’aprenentatge Fa aportacions significatives o certes innovacions És capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines | |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’afrontar-lo Troba la solució adequada Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema Transfereix l’aprenentatge de casos i exercicis de l’aula a situacions reals d’altres àmbits | |
B3 |
Experimenta amb procediments nous Aplica tècniques innovadores i obté resultats | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’acord amb la planificació donada Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Pren decisions de manera encertada basant-se en dades Pren decisions encertades mostrant seguretat i coherència i d'acord amb una sistemàtica Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible | |
B5 |
Identifica els objectius col•lectius del grup amb els seus propis Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués Fa presentacions interessants i convincents Adapta la seva argumentació als diferents grups i/o situacions preestablertes Adapta la forma del missatge a les diverses situacions | |
B7 |
Coneix les diferents aproximacions al desenvolupament sostenible i entendre les seves implicacions socials, econòmiques i ambientals, tenint en compte els posicionaments polítics i ideològics | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |