DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | GESTIÓ I LIDERATGE D'ORGANITZACIONS DE SERVEIS SOCIALS | Codi | 15224120 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
L'alumne haurà d'assistir a classe i participar en la resolució dels exercicis de l'aula a partir dels quals elaborarà el treball final. Caldrà entregar-los per escrit | 20% | ||||
Proves objectives de tipus test |
|
L'alumne haurà de superar amb un mínim d'un 5 la prova objectiva tipus test | 50% | ||||
Altres | Treball consistent en un projecte d'organització d'un servei, elaborat a partir dels exercicis realitzats a l'aula. |
30% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
A la segona convocatòria es poden donar aquests supòsits: a) Alumnes que no hagin superat la prova objectiva però tinguin superada la pràctica (participació a classe i lliurament de les fitxes, treballs, exercicis proposats). En aquest cas, a la segona convocatòria només hauran de fer la prova objectiva. Durant la realització d'activitats i proves avaluatives a l'aula, l'alumne no podrà portar cap tipus de dispositiu de comunicació, transmissió i emmagatzemament de dades que no estigui expressament autoritzat per a la prova. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. |