DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | MÈTODES I TÈCNIQUES EN EDUCACIÓ INFANTIL | Codi | 11111104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4 | 2 | Obligatòria | Tercer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer l'escola infantil com a una realitat en la nostra societat. | A1 A28 |
||
Identificar els elements claus en l'organització de l'etapa d'educació infantil. | A1 A2 A18 A24 A26 A27 A28 A41 |
B4 B5 B13 B17 B18 |
C3 |
Prendre consciencia de la importància de les competències compartides família escola, en l'educació dels infants. | A1 A15 A17 A18 A20 A27 |
B2 B3 B6 B11 |
C3 |
Prendre consciència de la importància de l'Educació Infantil en la societat actual. | A2 A28 |
B6 B10 B17 B18 |
C3 C5 |
Ampliar els coneixements sobre la metodologia de treball a l'escola infantil. | A1 A2 A21 A22 A23 A24 A26 A34 |
B1 B5 B11 B13 B18 |
C2 |
Reconèixer la importància de l'aprenentatge significatiu dels hàbits i les activitats d'aprenentatge que ho afavoreixen. | A1 A15 A16 |
B1 B2 B4 B5 B13 |
|
Conèixer diferents propostes didàctiques que faciliten l'atenció a la diversitat dels infants. | A1 A2 A17 A18 A20 A26 |
B1 B20 B21 |
C3 |