DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | GEOGRAFIA FÍSICA I MEDI AMBIENT | Codi | 12091110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Obligatòria | Tercer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer informació bàsica sogre l'assignatura: estructura, continguts, avaluació i bibliogrfia | A4 |
B9 B11 B32 |
|
Definir conceptes bàsics de caire ambiental | A4 A17 A23 |
B7 B27 |
|
Etiquetar les diferents etapes en la relació home-medi ambient al llarg de la història | A3 A4 A9 A17 A23 |
B7 B17 B27 |
C3 |
Recordar les aportacions de la geografia al camp mediambiental | A2 A4 |
||
Identificar els diferents componenets del medi ambient | A4 A17 A22 A23 |
B7 B27 |
|
Entendre el medi ambient com un tot dinàmic: interrelació entre els diferents components | A3 A4 A17 A23 |
B7 B8 B27 |
|
Distingir entre l'alteració del medi ambient per causes naturals i causes antròpiques | A3 A4 A8 A17 A23 |
B7 B8 B27 |
|
Determinar quins elements del medi es veuen afectats per les diferents activitats humanes | A3 A4 A17 A21 A23 A26 |
B5 B7 B8 B18 B27 |
|
Explicar com els diferents elements del medi responen als desequilibris generats | A4 A17 A22 A26 |
B7 B27 |
|
Reflexionar sobre com l'home pot reduir o eliminar l'impacte de les seves activitats sobre el medi | A4 A5 A17 A23 A24 |
B5 B7 B8 B27 B32 |
|
Afrontar la problemàtica ambiental des d'un punt de vista multidisciplinar i interdisciplinar | A4 A17 A23 A29 |
B7 B27 |
|
Conèixer les eines per la gestió i conservació del medi ambient | A4 A6 A17 A23 |
B7 B27 |
|
Adquirir una consciència ambiental | A3 A4 A17 |
B7 B18 B19 B27 |