Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Es realitzarà una primera sessió de presentació de l'assignatura, que pretendrà posar en evidència la transcendència de la formulació d'estratègies de màrqueting.

S'exposaran els 10 temes estratègics seleccionats per tractar durant el curs.

També s’exposarà el procés a seguir en el treball de simulació de decisions, utilitzant la plataforma SIMBRAND i l'operativitat a nivell de grups de treball.

Sessió Magistral Exposició dels conceptes teòrics, principals antecedents bibliogràfics, relació entre els conceptes i la seva aplicació per al desenvolupament de cada estratègia de màrqueting.

Debats Hi haurà dos tipus de debats o participacions actives de l'alumne.

D'una banda es desenvoluparan diverses didàctiques en què després de la seva participació l'alumne reflexionarà sobre la seva implicació amb el contingut del tema a tractar, mitjançant un mètode inductiu.

D'altra banda, s'analitzaran diversos casos pràctics de situacions reals a l'empresa, en què l'alumne desenvoluparà tasca d'anàlisi i posteriorment debat en grup.
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques L'estudiant participarà en un joc de simulació de decisions de màrqueting en grups de 4. El programari que s'utilitzarà serà el SIMBRAND elaborat per CESIM.

Cada setmana es treballarà en equip un procés de presa de decisions. Els alumnes poden utilitzar l'aula informàtica, si ho desitgen.

Fora de l'aula els estudiants descarregaran, a través de la xarxa, els resultats de la simulació del període anterior, analitzaran els resultats i possibles decisions del període següent.
Atenció personalitzada