DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | COMPUTADORS | Codi | 17071012 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
9 | 4.5 | 4.5 | Troncal | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Justificar la necesitat de dividir el computador en nivells e identificar els blocs funcionals d'un computador de propòsit general. | A2 |
||
Codificar la informació per a que el computador la utilitzi. | A2 A5 |
B1 |
|
Traduir els nombres naturals i enters a les bases decimal, binaria i hexadecimal i realitzar les operacions aritmètiques bàsiques en qualsevol base numèrica. | A2 A5 |
B1 |
|
Aplicar l'àlgebra de Boole per manipular funcions lògiques. | A2 |
B1 |
|
Descriure els blocs combinatoris i seqüencials bàsics. | A2 |
C5 |
|
Analitzar i sintetitzar sistemes combinatoris i seqüencials senzills. | A2 A5 A9 A10 |
B1 B2 B3 B4 B9 B12 B14 |
C2 C5 |
Analitzar i sintetitzar sistemes seqüencials complexos segons el model unitat de control més unitat de procés. | A2 A5 A9 A10 |
B1 B2 B3 B5 B9 B11 B12 B14 B15 |
C2 C5 |
Dissenyar i analitzar un processador senzill a nivell de blocs. | A2 A5 A9 A10 |
B1 B2 B3 B5 B9 B11 B12 B14 B15 |
C1 C2 C5 |
Conèixer els fonaments del llenguatge màquina. | A2 A5 A10 |
B1 B2 B3 B4 B5 B9 B11 B12 B14 B15 |
C1 C5 |