Tema Subtema
EIX 1: Desenvolupament personal, relacional, ètic social i cultural -El compromís en l’aprenentatge, la socialització i la capacitat per treballar en equip de manera tolerant.
-Responsabilitat, Asertivitat, Solidaritat i actitut cooperativa en el grup d’iguals.
- La sensibilitat envers un mateix i cap a altres: Presència, empatia, acceptació, congruència, proximitat, escolta, compromís ètic

EIX 2: Desenvolupament d’un coneixement científic i del pensament crític -Es treballa la capacitat de concebre, d’inferir, l'anàlisi, la síntesis, la autoconciencia i el coneixement en relació a les experiències de salut i malaltia. -Desenvolupa la comprensió de fenòmens, la creativitat i la inquietut per la pràctica reflexiva.
-Cerca d'evidències científiques que donin suport a les situacions de salut- malatia de les persones atesses i el tractaments.
-Transmetre informació, protecció de la intimitat, autonomia, els drets, creences... --Desenvolupament del compromís ètic, sensibilitat, escolta i empatia.
-Quines són les polítiques i procediments que el centre estableix per protegir la informació necessària per a la continuïtat de les cures. --Realitza valoracions seguin guies de practica clínica.
-Es treballa sobre els fàrmacs de uso freqüent en qualsevol lloc de les pràctiques, les propietats farmacocinètiques, terapèutiques i d'administració
Eix 3: Desenvolupament d’un cuidar integral a l’ésser humà -Es treballa la capacitat de conèixer el pacient com a persona. La capacitat de identificar en les intervencions i orientacions de la infermera els principis de cura humana. La comprensió del holisme en la situació particular del pacient i família. La família com part involucrada i activa en el procés de salut-malaltia.
-Habilitats per garantir entorns de seguretat i confort. Identifiquen alteracions que poden comprometre la salut i saben actuar en conseqüència.
Ajuden a la persona a identificar les seves capacitats i potencials que li permeten millorar el seu estat de salut o adaptar-se a la nova situació.
-Respecte per les persones: intimitat, dignitat, autonomia, els drets, creences i desitjós de la persona.
-Habilitats per garantir entorns de seguretat i confort. Aplicació de normes d’higiene i asèpsia; Identificar els processos i procediments associats amb el risc d’infecció i implementació d’estratègies per reduir el risc.