DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | MECÀNICA DE FLUIDS II | Codi | 20012212 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Donar definicions operatives d’esforç, pressió, cabal, viscositat, flux laminar, flux turbulent i capa límit, fluids Newtonians i no-Newtonians. | A2 A4 |
B8 |
C5 |
Calcular i interpretar físicament els grups adimensionals d’un problema donats els paràmetres físics que el defineixen. | A2 A3 A4 |
B3 B8 B11 |
C5 |
Descriure les principals hipòtesis i el mètode d’obtenció de les equacions diferencials de transport de quantitat de moviment, energia y matèria. | A1 A2 A3 A4 |
B8 |
C5 |
Simplificar les equacions diferencials de transport de quantitat de moviment, energia y matèria per un problema determinat donades les hipòtesis del model físic. | A1 A2 A3 |
B8 |
C5 |
Establir les condicions de contorn adients donat el model físic del problema. | A3 A4 |
B11 |
C5 |
Resoldre els model matemàtics més senzills analíticament o bé numèricament pel càlcul de la distribució de velocitats, pressions i/o temperatures i/o concentracions o funció de corrent. | A1 A8 |
B1 B3 |
C5 |
Calcular cabals, forces i altres magnituds macroscòpiques coneixent les distribucións anteriors o bé els números adimensionals del problema. | A1 A2 A3 A4 |
B1 B8 |
C5 |
Comunicar eficientment, tant de forma oral com escrita. | C1 C5 |