DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | CONSTRUCCIONS AGROALIMENTÀRIES | Codi | 20214117 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Coneix, comprèn i utilitza els principis d'equips i maquinàries auxiliars de la indústria agroalimentària. Automatització i control de processos. Enginyeria de les obres i instal•lacions. Construccions agroindustrials. Coneix i aplica la mecànica de sòls al càlcul de fonamentacions. Calcula murs de contenció. Dissenya i calcula diferents tipus de forjats. Coneix i dissenya diferents tipus d'edificacions per instal·lacions agropecuàries. Coneix i dissenya diferents tipus d'edificació per a la indústria agrària. Dissenya i calcula camins rurals. | |
A1.2 |
Comprova a través de l'experimentació i treball en grup en el laboratori els fonaments teòrics explicats a l'aula. | |
A2.1 |
Coneix i aplica el marc legal en la realització i execució de projectes. Coneix i aplica conceptes d'Integració paisatgística de les edificacions i obres rurals. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |