DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | INTRODUCCIÓ A LA QUÍMICA COMPUTACIONAL | Codi | 20705204 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1 | A1.1. Destacar en l'estudi i coneixement de l'àmbit de recerca triat: avaluar la importància cientificotècnica, el potencial tecnològic i la viabilitat de la nanociencia, dels materials, del seu disseny, la seva preparació, propietats, processos i desenvolupaments, tècniques i aplicacions. | |
A3 | A1.3 Planificar i executar projectes d’R+D+I relacionats amb el camp de les nanociències, els materials i les tecnologies químiques, elaborar-ne les conclusions i preparar els informes associats. | |
A4 | A1.4. Concebre, dissenyar, construir, avaluar, reformular i mantenir equips, aplicacions o dissenys eficients per a estudis experimentals i de simulació numèrica en temes de tecnologia química. | |
A6 | A1.6. Analitzar, identificar i valorar les dades obtingudes en els experiments i bases de dades del camp de la nanociència, els materials i la tecnologia química. | |
A8 | A2.2. Avaluar críticament els resultats de recerca, pròpia o aliena, en el camp de la nanotecnologia, els materials i el disseny de producte i procés. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B15 | B4.1. Aprendre de forma contínua. | |
B19 | B5.3. Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu en un context de recerca i innovació. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C1 | Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |