DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | MATERIALS: SIMETRIA I PROPIETATS | Codi | 20705215 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Entén els paràmetres que influeixen en la morfologia de les partícules i material cristal • lí en l'etapa de formació. Identifica com influeix la simetria d'un material amb les propietats que pot tenir. Identifica la terminologia bàsica de la Cristal • lografia. Identifica la terminologia bàsica per a la descripció de les propietats físiques anisotrópicas. Identifica la terminologia de la simetria dels materials. Identifica els aspectes més bàsics de la difracció de RX. Reconeix la relació de les propietats físiques i la simetria estructura cristal • lina. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B9 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant. Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ... Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits. Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il•lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ... Utilitza un llenguatge apropiat a la situació. Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...). | |
B14 |
Accepta i compleix les normes del grup. Col • labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits. Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l'equip. Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències. Té en compte els punts de vista dels altres i retroalimenta de forma constructiva. | |
B15 |
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació. Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge. | |
B16 |
Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes, i té criteri en la recerca de la informació. Selecciona un procediment d 'entre els que li proposa el professor. | |
B19 |
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d'un problema. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada Explica i justifica breument les seves opinions i projectes Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors Comprèn informació i articles de caràcter rutinari Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts |