Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 CE3 Aprèn els conceptes bàsics d'energia primària, energia final, conversió d'energia i eficiència energètica.
Coneix els conceptes, característiques tècniques i els avantatges i inconvenients de la producció separada d'energia, cogeneració, trigeneració i poligeneració o multigeneració d'energia.
Maneja els conceptes de sistemes descentralitzats o distribuïts d'energia i de xarxes de districte de calor i fred
Coneix quines són i les característiques tècniques principals de les tecnologies que es poden emprar com a blocs bàsics en els sistemes de poligeneració.
Calcula l'estalvi d'energia primària, les emissions de CO2 i els indicadors econòmics en instal·lacions de cogeneració, trigeneració i poligeneració pel que fa a sistemes de referència que és capaç d'identificar.
Coneix i calcula sistemes de recuperació de calor fonamentalment de gasos d'escapament per a la generació de vapor o accionament de sistemes tèrmics.
Coneix i calcula sistemes d'acumulació de calor i fred per a sistemes de poligeneració.
Coneix i calcula sistemes de poligeneració d'energia basats en combustibles d'origen orgànic com el biogàs i la gasificació de biomassa.
Coneix i calcula sistemes de poligeneració entre els productes finals es troba la producció d'aigua dessalada utilitzant per a la seva obtenció energia mecànica i tèrmica.
Dimensiona i compara configuracions alternatives per al subministrament d'electricitat, calor i fred a un usuari industrial o per a edificis en base a indicadors energètics, ambientals i econòmics tenint en compte el seu perfil de demanda energètica específic.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT2 Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic.
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement.
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes.
Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta.
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement.
 CT3 Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa.
Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional.
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema.
Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada.
Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge