Objectius Competències
1.Conèixer els procediments operatius d’una agència de viatges i les relacions entre les seves àrees operatives. A22
B1
2.Conèixer els procediments operatius corresponents a les relacions amb clients i proveïdors d’una agència de viatges. A22
B1
3. Conèixer l’aportació de les TICs en el funcionament d’una agència de viatges i la seva integració en els processos de producció. A24
C2
4.Conèixer els documents bàsics d’una agència de viatges. A22
B30
5.Generar i interpretar la documentació associada a la prestació de serveis de intermediació. A22
B21
6.Buscar la informació necessària per assessorar al client d’una agència de viatges. A24
B6
7.Seleccionar els proveïdors més adequats per garantir l’elaboració d’un bon producte turístic. A7
B5
8.Coordinar i supervisar les activitats i la informació dels departaments d’una agència de viatges. A22
B9
9.Donar assessorament al client d’una agència de viatges. A13
B12