DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | ARQUITECTURA LEGAL | Codi | 22204134 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Cinquè | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||||
Activitats Introductòries |
|
Les activitats introductòries s'entenen com el procés de presentació de cadascuna de les persones que participen en el curs, així com també impliquen un pacte entre cadascuna de les persones amb la resta, per a les activitats a realitzar al llarg de les sessions de treball. L'avaluació s'entén com el compliment d'aquest pacte implícit i es valorarà segons l'assistència durant el curs i la col·laboració en l'equip de treball. |
10 | ||||||||||
Taller (arquitectura) |
|
La participació en el Taller implica un intens debat amb la resta d'alumnes. Aquest debat dóna com a resultat uns documents de conclusions, que s'exposen a la resta de grups de treball. Per part dels estudiants implicats, a més, comporta l'obligatorietat d'explicar el seu procés de treball (Carpeta d'Aprenentatge) |
50 | ||||||||||
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge |
|
L'alumnat rebrà dos o tres (**) encàrrecs professionals que haurà de presentar, en temps i forma adequats. Mitjançant la presentació d'aquests encàrrecs demostrarà la seva capacitat per elaborar documents vàlids en l'àmbit jurídic. (**) el nombre exacte es definirà el segon dia de classe, d'acord amb les conclusions de les activitats introductòries del primer dia |
25 | ||||||||||
Proves pràctiques |
|
Entenem com "proves pràctiques" aquelles activitats que l'alumnat realitzi en l'estudi de casos. | 0 | ||||||||||
Altres | La qualitat de les presentacions, l'ortografia, la riquesa del llenguatge, l'esforç (no pas la capacitat) d'empatia amb el grup de treball, l'harmonia o equilibri entre les diferents activitats i tasques realitzades... |
10 |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
El pes total de les activitats i avaluacions és 105 sobre un màxim de 100. Excepte en l'apartat de compliment del pacte establert en les "activitats introductòries", el pes de cadascuna de les altres activitats/avaluacions ha de superar la meitat del pes possible perquè se sumin. L'avaluació és continuada. És important l'assistència a classe (classe "virtual" en el cas d'Erasmus ()), tant a les tasques teòriques com als tallers. L'absència no justificada a 1/3 de les sessions comporta la impossibilitat d'avaluar per treball de curs. En el cas de no participar en l'avaluació continuada, o en el cas d'haver suspès, l'avaluació final consisteix en resoldre un qüestionari que entendríem com un concentrat de "Proves de desenvolupament" i "Proves pràctiques". La resolució d'aquest qüestionari no es realitzaria durant l'hora d'examen, sinó en un termini suficient per poder-lo treballar (fora de l'Escola). Important: Durant el curs es definiran les característiques formals dels documents a presentar. Es recomana l'ús de FreeMind per a la generació de mapes mentals. La presentació de bibliografia es farà, obligatòriament, en format telemàtic (compatible amb Zotero i amb Mendeley). La resta de documentació s'haurà de presentar en PDF seguint criteris de composició (marges, tipus de lletra, etc.) que es definiran durant el curs. Els documents de text i de dibuix/imatge emprats s'hauran de presentar en carpeta auxiliar. La documentació presentada en formats no vàlids no serà tinguda en compte per a l'avaluació. () ESTUDIANTS ERASMUS o equivalents |