DADES IDENTIFICATIVES 2018_19
Assignatura (*) INVESTIGACIÓ DE MERCATS I APLICACIONS Codi 16914135
Ensenyament
Doble titulació de Grau d'Administració i Direcció d'Empreses i Dret (2014)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Obligatòria Cinquè 1Q
Modalitat i llengua d'impartició
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Psicologia
Coordinador/a
RABASSA FIGUERAS, MARIA NOEMÍ
SUAU SOLÉ, IRENE
ARISTE CASTAÑO, SANTIAGO
SALVAT RULL, HILDEBRAND
Adreça electrònica noemi.rabassa@urv.cat
santiago.ariste@urv.cat
hildebrand.salvat@urv.cat
irene.suau@urv.cat
Professors/es
RABASSA FIGUERAS, MARIA NOEMÍ
ARISTE CASTAÑO, SANTIAGO
SALVAT RULL, HILDEBRAND
SUAU SOLÉ, IRENE
Web
Descripció general L’assignatura Investigació de Mercats dóna a conèixer els procediments i instruments per a la investigació comercial relacionada en les decisions que s’han de prendre en l’àmbit del màrqueting. El seu contingut s’encamina a obtenir una visió general del procés d'investigació de mercats, i pretén donar a conèixer la utilitat de la investigació de màrqueting, el seu context i els límits del seu ús. Es presentaran les principals tècniques d’investigació que s’utilitzen: en què consisteixen, quan cal utilitzar-les i també els seus avantatges i inconvenients respecte a la resta de tècniques. L’assignatura es durà a terme des d’una perspectiva d’usuari de la investigació, és a dir, com utilitzar la investigació en cada situació per prendre les millors decisions operatives i estratègiques de màrqueting.
Impartida per la FEE
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent