DATOS IDENTIFICATIVOS 2018_19
Asignatura (*) INVESTIGACIÓN DE MERCADOS Y APLICACIONES Código 16914135
Titulación
Doble titulación de Grado en Administ. y Dirección de Empresas y Derecho
Ciclo
Descriptores Cr.totales Tipo Curso Periodo Horarios y datos del examen
6 Obligatoria Quinto 1Q
Modalidad y lengua de impartición
Prerrequisitos
Departamento Gestión de Empresas
Psicología
Coordinador/a
RABASSA FIGUERAS, MARIA NOEMÍ
SUAU SOLÉ, IRENE
ARISTE CASTAÑO, SANTIAGO
SALVAT RULL, HILDEBRAND
Correo-e noemi.rabassa@urv.cat
santiago.ariste@urv.cat
hildebrand.salvat@urv.cat
irene.suau@urv.cat
Profesores/as
RABASSA FIGUERAS, MARIA NOEMÍ
ARISTE CASTAÑO, SANTIAGO
SALVAT RULL, HILDEBRAND
SUAU SOLÉ, IRENE
Web
Descripción general L’assignatura Investigació de Mercats dóna a conèixer els procediments i instruments per a la investigació comercial relacionada en les decisions que s’han de prendre en l’àmbit del màrqueting. El seu contingut s’encamina a obtenir una visió general del procés d'investigació de mercats, i pretén donar a conèixer la utilitat de la investigació de màrqueting, el seu context i els límits del seu ús. Es presentaran les principals tècniques d’investigació que s’utilitzen: en què consisteixen, quan cal utilitzar-les i també els seus avantatges i inconvenients respecte a la resta de tècniques. L’assignatura es durà a terme des d’una perspectiva d’usuari de la investigació, és a dir, com utilitzar la investigació en cada situació per prendre les millors decisions operatives i estratègiques de màrqueting.
Impartida per la FEE
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente.