Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | A5 |
Dirigir una empresa o una altra institució pública o privada i dirigir o gestionar en alguna de les seves àrees funcionals (recursos humans, administració i finances, comercialització i màrqueting, operacions). |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares | | C2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
| C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| A5 |
Comprèn com Internet afecta a l’activitat que realitza el Director de Màrqueting.
Coneix Internet com a eina per a establir relacions amb els clients.
Sap realitzar un lloc web.
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| B3 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
| | C4 |
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
|
tema |
Subtema |
TEMA 1. Entorn eMàrqueting |
1.1. eBusiness, eMàrqueting i eCommerce
1.2. Entorn Tecnològic
1.3. Entorn Multicanal
1.4. Web 1.0 i Web 2.0
|
TEMA 2. eMàrqueting Estratègic
|
2.1. Models de negoci a Internet.
2.2. Planificació activitat digital
2.3. El pla de màrqueting digital
|
TEMA 3. Investigació de mercats i Internet
|
3.1. Informació interna.
3.2. Informació primària.
3.3. Informació secundària.
3.4. Reputació digital.
|
TEMA 4. Segmentació
|
4.1. Variables de segmentació
4.2. Perfil tecnográfic
4.3. Perfil de l'internauta
4.4. Estratègies de segmentació a Internet
|
TEMA 5. Producte |
5.1. Creació de valor en línia
5.2. Gestió de marques.
5.3. Serveis afegits al producte.
5.4. Desenvolupament de nous productes.
|
TEMA 6. Preu
|
6.1. Influència d'Internet sobre la fixació de preus.
6.2. Estratègies de preus en línia.
6.3. Mitjans de pagament online.
|
TEMA 7. Distribució
|
7.1. Internet i el canal de distribució.
7.2. Intermediaris en línia.
7.3. Comerç electrònic.
7.3.1. La venda per Internet.
7.3.2. B2C. Punts forts i febles
7.3.3. B2C. Seguretat i logística.
7.3.4. B2B. Aprovisionament electrònic.
7.3.5. Marketplaces
|
TEMA 8. Comunicació |
8.1.1. Característiques de la Comunicació a Internet.
8.1.2. Publicitat a Internet
8.1.3. Relacions públiques.
8.1.4. Promocions.
8.1.5. Màrqueting viral.
8.1.6. Comunicació directa. Spam.
8.1.7. Posicionament en cercadors
8.1.8. Gestió de les xarxes socials.
|
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
4 |
0 |
4 |
Sessió Magistral |
|
20 |
50 |
70 |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
28 |
36 |
64 |
Atenció personalitzada |
|
5 |
0 |
5 |
|
Proves objectives de tipus test |
|
3 |
0 |
3 |
Proves pràctiques |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
Per fer entendre el comcepte d'estudi |
Sessió Magistral |
Per explicar la teoria que figura en el programa |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
Per realitzar un lloc web que estigui plenament operatiu amb els requeriments que determini el professor |
Atenció personalitzada |
En el moment que sigui requerida per l'alumne |
descripción |
Per la pròpia dinàmica de la classe pràctica es dona una atenció personalitzada continuada. |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Proves objectives de tipus test |
|
1r parcial temes 1-4 3 punts
Examen final tot el temari 5 punts |
80% |
Proves pràctiques |
|
Lloc web operatiu. La prova té un caràcter integral i és obligatori treure els 2 punts. Tota la informació necessària sobre el lloc web es comunicarà amb antelació suficient. |
20% |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
Segona convocatòria Lloc web obligatori amb els requeriments exigits i a presentar al professor en les dates que es comunicaran. 2 punts Examen de tot el temari. 8 punts |
Bàsica |
Strauss, J. y Frost, R, E-marketing , Prentice Hall, 2008
Rodríguez, I. , Marketing.com y comercio electrónico en la sociedad de la información, Pirámide / ESIC , 2008
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|