Type A
|
Code |
Competences Specific | | A20 |
Conèixer la història general i del territori. |
| A21 |
Conèixer la estructura diacrònica de la història. |
| A22 |
Conèixer els temes i problemàtiques objecte de debat historiogràfic. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | B1 |
Learning to learn |
| B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva. |
| B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa. |
| B5 |
Treballar de forma col·laborativa. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear | | C5 |
Commitment to social ethics and responsibility as a citizen and a professional. |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A20 |
Coneixement de l'estructura diacrònica de la història
Coneixement detallat d'un o més períodes específics del passat de la humanitat i, en aquest cas, de la història Contemporània
Coneixement dels diversos models d'estructura política i social donats en aquest període la història
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema
Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne
| | A21 |
Coneixement de l'estructura diacrònica de la història
Coneixement detallat d'un o més períodes específics del passat de la humanitat i, en aquest cas, de la història Contemporània
Coneixement dels diversos models d'estructura política i social donats en aquest període la història
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema
Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne
| | A22 |
Coneixement de l'estructura diacrònica de la història
Coneixement detallat d'un o més períodes específics del passat de la humanitat i, en aquest cas, de la història Contemporània
Coneixement dels diversos models d'estructura política i social donats en aquest període la història
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema
Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| B1 |
Coneixement de l'estructura diacrònica de la història
Coneixement detallat d'un o més períodes específics del passat de la humanitat i, en aquest cas, de la història Contemporània
Coneixement dels diversos models d'estructura política i social donats en aquest període la història
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema
Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne
| | B2 |
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema
Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne
| | B3 |
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema
Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne
| | B4 |
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema
Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne
| | B5 |
Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
| C5 |
Mostrar respecte pels drets fonamentals i d’igualtat entre homes i dones
Be respectful of and promote human rights and the principles of universal accessibility, equal opportunities, non-discrimination and universal accessibility for those with sp
ecial educational needs.
Be respectful of the values of a culture of peace and democracy.
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
|
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
|
Basic |
|
|
Complementary |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|