IDENTIFYING DATA 2009_10
Subject (*) CONTEMPORARY SOCIETY AND CULTURE Code 12214105
Study programme
Grau d'Història de l'Art (2008)
Cycle 1st
Descriptors Credits Type Year Period
6 Compulsory Second Second
Language
Department Història i història d'art
Coordinator
E-mail joanmaria.thomas@urv.cat
Lecturers
THOMAS ANDREU, JOAN MARIA FRANCESC
Web
General description and relevant information

Competences
Type A Code Competences Specific
 A20 Conèixer la història general i del territori.
 A21 Conèixer la estructura diacrònica de la història.
 A22 Conèixer els temes i problemàtiques objecte de debat historiogràfic.
Type B Code Competences Transversal
 B1 Learning to learn
 B2 Resoldre problemes de forma efectiva.
 B3 Aplicar pensament crític, lògic i creatiu.
 B4 Treballar de forma autònoma amb iniciativa.
 B5 Treballar de forma col·laborativa.
Type C Code Competences Nuclear
 C5 Commitment to social ethics and responsibility as a citizen and a professional.

Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A20 Coneixement de l'estructura diacrònica de la història
Coneixement detallat d'un o més períodes específics del passat de la humanitat i, en aquest cas, de la història Contemporània
Coneixement dels diversos models d'estructura política i social donats en aquest període la història
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema
Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne
 A21 Coneixement de l'estructura diacrònica de la història
Coneixement detallat d'un o més períodes específics del passat de la humanitat i, en aquest cas, de la història Contemporània
Coneixement dels diversos models d'estructura política i social donats en aquest període la història
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema
Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne
 A22 Coneixement de l'estructura diacrònica de la història
Coneixement detallat d'un o més períodes específics del passat de la humanitat i, en aquest cas, de la història Contemporània
Coneixement dels diversos models d'estructura política i social donats en aquest període la història
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema
Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne
Type B Code Learning outcomes
 B1 Coneixement de l'estructura diacrònica de la història
Coneixement detallat d'un o més períodes específics del passat de la humanitat i, en aquest cas, de la història Contemporània
Coneixement dels diversos models d'estructura política i social donats en aquest període la història
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema
Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne
 B2 Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema
Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne
 B3 Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema
Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne
 B4 Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema
Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne
 B5 Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne
Type C Code Learning outcomes
 C5 Mostrar respecte pels drets fonamentals i d’igualtat entre homes i dones
Be respectful of and promote human rights and the principles of universal accessibility, equal opportunities, non-discrimination and universal accessibility for those with sp ecial educational needs.
Be respectful of the values of a culture of peace and democracy.

Contents
Topic Sub-topic

Planning
Methodologies  ::  Tests
  Competences (*) Class hours
Hours outside the classroom
(**) Total hours
 
 
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher.
(**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies
  Description

Personalized attention
Description

Assessment
Methodologies Competences Description Weight        
Others  
 
Other comments and second exam session

Sources of information

Basic

Complementary

Recommendations


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.