Type A
|
Code |
Competences Specific | | A1 |
Conèixer les coordenades espai-temps (diacronia i sincronia) i els límits i interrelacions culturals de la història i de la història de l’art. |
| A2 |
Aplicar la metodologia científica en història de l’art: estats de la qüestió, anàlisis integrals de l’obra d’art, replantejament de problemes, cerca d’informació inèdita, plantejament d’hipòtesis, processos crítics de síntesi, formulació ordenada de conclusions. |
| A4 |
Analitzar i interpretar els diferents llenguatges, procediments i tècniques artístiques: arquitectura, urbanisme, pintura, escultura, iconografia, fotografia, cinema, música, etc. |
| A9 |
Gestionar els mitjans instrumentals aplicats a la història de l’art. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear | | C1 |
Have an intermediate mastery of a foreign language, preferably English |
| C4 |
Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV |
| C6 |
Be able to define and develop their academic and professional project |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A1 |
Assoleix una base de coneixements sobre les manifestacions artístiques del període que permeti la interpretació i la contextualització espai-temporal.
| | A2 |
Reeix en l’ús d’eines i recursos bàsics per aplicar-los a la investigació històrica.
Aplica i relaciona l’aprofundiment en aquest període i les seves obres d’art a la docència, la conservació o la catalogació.
| | A4 |
Assoleix la terminologia i els coneixements bàsics per analitzar i interpretar les Arts Audiovisuals, i la seva evolució estètica i tecnològica.
| | A9 |
Aplica el coneixement interdisciplinari dels diferents llenguatges artístics a la interpretació i l’anàlisi de l’obra d’art.
Assoleix un coneixement transversal de tots els estrats i estadis constructius de l’obra d’art que permeti elaborar un discurs encarat a l’anàlisi de les tècniques i les seves aplicacions professionals.
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| B3 |
Analitza riscos i beneficis de la innovació
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
| C1 |
Understand routine information and articles.
Understand the general meaning of texts that have non-routine information in a familiar subject area.
| | C4 |
Produce grammatically correct oral texts.
Produce well structured, clear and effective oral texts.
Produce oral texts that are appropriate to the communicative situation.
Produce grammatically correct written texts
Produce well-structured, clear and rich written texts
Produce written texts that are appropriate to the communicative situation
| | C6 |
Identify their training needs.
Identify their own academic and professional interests and motivations.
|
Selection technique and assignment |
Procedures |
Cada estudiant triarà lliurement una tutora o un tutor per al seu treball de Fi de Grau. El projecte, no obstant haurà de ser acceptat per consens dins l'àrea en el plaç que estableix el Pla de Treball |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Introductory activities |
|
7 |
1 |
8 |
Drafting of the bachelor’s degree/master’s degree thesis |
|
15 |
45 |
60 |
Selecting/assigning the bachelor’s degree/master’s degree thesis |
|
6 |
10 |
16 |
Mechanisms for coordinating and monitoring the bachelor’s degree/master’s degree thesis |
|
10 |
7 |
17 |
Personal attention |
|
10 |
12 |
22 |
Previous study |
|
10 |
10 |
20 |
Problem solving, exercises |
|
12 |
10 |
22 |
Presentation and defence of the bachelor’s degree/master’s degree thesis |
|
8 |
6 |
14 |
|
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Specific action plan / execution |
|
Description |
Introductory activities |
L'espai moodle proporcionarà un marc de referència pel que fa a orientació i recursos generals. Es proposarà un calendari de treball |
Drafting of the bachelor’s degree/master’s degree thesis |
L'alumnat haurà de treballar amb la tutora o el tutor per anar donant forma i contingut al projecte de TFG |
Selecting/assigning the bachelor’s degree/master’s degree thesis |
Tria lliure de l'alumnat, amb els vist-i-plau i assessorament de l'àrea |
Mechanisms for coordinating and monitoring the bachelor’s degree/master’s degree thesis |
Hi haurà diversos filtres amb repercussió en la nota final, durant el curs acadèmic |
Personal attention |
recerca externa. Visita a arxius, entrevistes, assistència a esdeveniments culturals, espectacles, sempre que això pugui enriquir el contingut del treball |
Previous study |
Cal haver assolit hàbits que facilitin la recerca durant el tercer curs de carrera |
Problem solving, exercises |
No es planteja de forma col.lectiva, però sí com a repte constant durant el període de recerca |
Presentation and defence of the bachelor’s degree/master’s degree thesis |
S'organitzarà i el valorarà la defensa pública del Treball de Fi de Grau |
Coordination and monitoring mechanisms |
Es durà a terme una coordinació interna (per part de la universitat). |
Description
|
La tutora o el tutor tindran l'obligació de marcar un seguiment i de proporcionar les eines d'investigació així com totes les fonts d'informació que li demani l'estudiant per tal de conduir a bon port les investigacions |
Evaluation criteria and procedures |
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat) |
Methodologies |
Competences |
Description |
Weight |
|
|
|
|
Introductory activities |
|
Trobades prèvies a la tria del tema i anàlisi de les bases de dades generals
Presentació de propostes a la coordinadora de Grau dins el calendari proposat |
10% |
|
Drafting of the bachelor’s degree/master’s degree thesis |
|
Contingut científic, originalitat, ritme expositiu, capacitat de síntesi i expressió escrita del treball de fi de grau, així com la seva estructura, segons la normativa establerta |
50% |
|
Mechanisms for coordinating and monitoring the bachelor’s degree/master’s degree thesis |
|
Assessorament del tutor o tutora mirant de coordinar el treball de camp i fer-ne el degut seguiment
Presentació dins el calendari proposat per la coordinadora de Grau de les tasques corresponents a coordinació seguiment |
20% |
|
Presentation and defence of the bachelor’s degree/master’s degree thesis |
|
La presentació i defensa pública haurà de tenir una durada de 20-25m. seguiran les consideracions del tribunal i hi haurà dret a rèplica per part de l'estudiant |
20% |
|
Others |
|
Només en casos de minusvalia o dificultats específiques plenament justificades (salut o circumstàncies familiars o personals greus) es podrà considerar una altra modalitat de presentació i defensa que no sigui oral i presencial |
20% |
|
Other comments and second exam session |
Segons la normativa acadèmica de grau i màster vigent, "Els estudiants matriculats a la URV segueixen el sistema ECTS i tenen dret a dues convocatòries d'avaluació". |
Basic |
|
Es proporcionaran fonts d'informació específiques per a cada treball. A l'espai moodle es facilita l'accés a bases de dades i portals de recursos però el nivell investigador que es vol donar a aquesta assignatura exigeix una bibliografia especialitzada per a cada projecte. |
Complementary |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|