DADES IDENTIFICATIVES 2019_20
Assignatura (*) LLENGUA ANGLESA I Codi 12254118
Ensenyament
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Segon 1Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
AYVAZYAN -, NUNE
Adreça electrònica renataelzbieta.koba@urv.cat
nune.ayvazyan@urv.cat
Professors/es
KOBA , RENATA ELZBIETA
AYVAZYAN -, NUNE
Web
Descripció general i informació rellevant Acquisition of grammatical competence and knowledge appropriate to level B2 (CERF), with a main focus on the verb phrase and related elements.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A3 Entendre una segona llengua estrangera i expressar-se en ella en un nivell bàsic.
Tipus B Codi Competències Transversals
 CT4 Treballar de forma autònoma i en equip amb responsabilitat i iniciativa.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A3 Coneix la gramàtica i el vocabulari d’una segona llengua estrangera a un nivell bàsic.
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per a satisfer les necessitats d’ús instrumental bàsic d’una segona llengua estrangera.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT4 Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup.
Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment.
Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup.
Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Present and past
Future
Modals
Linking verbs
Verbs and complementation
Basic multi-word verbs
Passives
Reporting
Subjunctive

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
1 0 1
Sessió Magistral
A3
CT4
14 7 21
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A3
CT4
37 0 37
Estudis previs
A3
1 20 21
Treballs
A3
CT4
2 42 44
Resolució de problemes, exercicis
A3
CT4
1 20 21
Atenció personalitzada
1 1 2
 
Proves mixtes
A3
3 0 3
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Course presentation (aims, content, learning methods, assessment).
Sessió Magistral Presentation and explanation of the most difficult course contents, to support and complement practice with the acquisition of appropriate corresponding linguistic and meta-linguistic knowledge.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Exercises completed and corrected in the class sessions to:
(a) increase the student's degree of grammatical accuracy,
(b) initiate training in basic description and analysis of the English language, and
(c) detect and deal with any especially problematic aspects.
Estudis previs Self-learning sessions at home. Reviewing and revising for written tests.
Treballs Students will have to write a final report in which they assess different aspects of the subject and their own learning process.
Resolució de problemes, exercicis Students will be required to read units at home and do exercises about them. They should also tell teachers about any doubts/problems they might come up against when doing so.
Atenció personalitzada Reviews of papers or tests. Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours).

Atenció personalitzada
Descripció
Reviews of papers or tests. Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours).

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A3
CT4
Final report. 10%
Proves mixtes
A3
3 tests 90%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

No late assignments will be accepted.

No tests/exams will be taken outside scheduled dates and times, unless properly justified.

In cases where results are borderline, regular attendance (above 80%) and active participation in class discussions may be taken into consideration, at the tutor's discretion.

Segona Convocatòria will consist of a written exam worth 100% which will include questions and exercises on all the topics covered in the course. Students will not have to write the final report for segona convocatòria.


Fonts d'informació

Bàsica Hewings, Martin, Advanced Grammar in Use, Third Edition, Cambridge University Press

The above-mentioned item is indispensable course material for both English Language 1 and 2. Students should make sure that they acquire it with answers, and ideally, with CD-Rom (although the CD-Rom is not compulsory).

Other useful sources

  • Haynes, S. & Nettle, M. Advanced Grammar in Use (Supplementary Exercises): CUP.
  • Parrot, M. 2000. Grammar for English Language Teachers. Cambridge: CUP. 
  • Swan, M.Practical English Usage.Oxford: OUP.

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent