DADES IDENTIFICATIVES 2019_20
Assignatura (*) ANGLÈS II Codi 12264003
Ensenyament
Grau de Llengua i Literatura Hispàniques (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Formació bàsica Primer Juny, Jul.
Llengua d'impartició
Anglès
Prerequisits 12264002 Anglès I
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
KOBA , RENATA ELZBIETA
SUTTON , SARAH JANE
Adreça electrònica renataelzbieta.koba@urv.cat
sarah.sutton@urv.cat
Professors/es
KOBA , RENATA ELZBIETA
SUTTON , SARAH JANE
Web
Descripció general i informació rellevant En este curso el alumno desarrollará las habilidades para comunicarse mejor en inglés adquiriendo el nivel de un usuario independiente (nivel B2). Al final del curso el alumno debe estar capacitado para resolver los problemas de la vida cotidiana utilizando el vocabulario apropiado para cada situación y expresándose con fluidez.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A3 Entendre una segona llengua estrangera i expressar-se en ella en un nivell bàsic.
Tipus B Codi Competències Transversals
 CT1 Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A3 Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per a satisfer les necessitats d’ús instrumental bàsic d'una segona llengua estrangera.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1 Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Careers and Studying -describe good and bad aspects of working life
-explain your feelings about the future
-talk about education and starting work
-give better presentations
Socialising -talk about celebrations and parties you've been to
-suggest different times or places to meet
-talk about awkward situations
-start and end different kinds of conversations
Transport and Travel -discuss travel experiences
-talk about problems when renting things
-rent a car
-express shock and surprise
talk about different kinds of driving experience
-emphasise how you feel
Health and Medicine -describe health problems in more detail
-pass on sympathetic messages
talk about operations
-discuss issues connected to health systems
-talk about research and surveys
-tell jokes better
Life-changing Events -describe major life events in more detail
-report information you are not 100% sure of
-discuss gossip and news about people
-complain about annoying habits
-discuss ceremonies
-talk about values and concepts
Banks and Money -describe problems connected to personal finances and banking
-deal with banks
-apologise and explain problems in formal settings
-use descriptive literary language
-express regrets
-use financial metaphors
Food -explain how to cook things
-give approximate meanings
-get better at linking ideas together
-talk about food programmes and memories of food
-discuss food-related stories in the news
Business -explain why are phoning
-be more formal in business contexts
-pronounce email addresses and websites
-talk about how companies and markets develop
-explain and sell products and services

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
1.5 2 3.5
Sessió Magistral
CT1
0.5 10 10.5
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
CT1
45 0 45
Presentacions / exposicions
CT1
0.5 10 10.5
Treballs
CT1
5 10 15
Resolució de problemes, exercicis
CT1
5 25 30
Atenció personalitzada
3 0 3
 
Proves de desenvolupament
CT1
4 29 33
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Students will do the level test to determine their level of English at the beginning of the course. This will allow them to see more clearly which aspects they need to work on in order to improve.
Sessió Magistral Students will be introduced to the activities with the help of the teacher's explanatory and introductory lectures.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Students will participate in team work as well as pair work in order to solve problems presented by the teacher.
Presentacions / exposicions Students will do two 5-minute oral presentatios individually, as a team or in pairs.
Treballs Students will be given homework regularly throughout the course.
Resolució de problemes, exercicis Students will bring their doubts to class and the whole class will participate in finding solutions and answers.
Atenció personalitzada Students will have the opportunity to consult the teacher in order to receive a more personal help and guidance.

Atenció personalitzada
Descripció
Tutorials: students can personally contact the teacher in the office or through Moodle.

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
CT1
Students will do two 5-minute oral presentations.
40%
Proves de desenvolupament
CT1
Students will do two partial exams. 60%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Students' writing, grammar and listening skills will be evaluated in the form of two partial exams (30% each).

Students will do two oral presentations (20% each) during the course.

The second term exam will be theoretical only and will inlcude writing, grammar and listening drills (100%).


Fonts d'informació

Bàsica , Outcome Upper-intermediate, ,
, Upper-intermediate Language Practice, ,
, www.bbclearningenglish.com, ,
, www.wordreference.com, ,

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent