Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A5 |
Entendre els models reguladors, interpretar i aplicar correctament la normativa |
| A6 |
Establir hipòtesis de treball, elaborar teories i investigacions científiques en matèria d'adminsitració i dret públic |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, en la vanguardia dels estudis jurídics, polítics, econòmics i socials en general |
| B5 |
Treballar en equip de forma col·laborativa i responsabilitat compartida, en clau de lideratge |
| B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A5 |
Interpreta i aplica la normativa sectorial
| | A6 |
Promou els estàndards d'integritat al sector públic
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses i identifica els resultats d'innovació i els seus efectes
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar
| | B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup i promou la resolució constructiva dels conflictes
Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip
| | B6 |
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...)
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
|
Tema |
Subtema |
1. Integridad pública y corrupción |
1.1. Conceptos de integridad y corrupción
1.2. Causas y consecuencias |
2. Regulación e integridad pública |
2.1. Concepto de regulación
2.2. Regulation Inside Government
2.3. Regulación de la integridad |
3. Normativa en materia de integridad y prevención de la corrupción pública. |
3.1. Normativa internacional, europea y nacional.
3.2. Conflictos de intereses e incompatibilidades
3.3. Financiación de partidos y campañas
3.4. Otra normativa en materia de ética pública |
4. Los organismos de regulación y control de la integridad pública |
4.1. Clases de organismos
4.2. El problema de la independencia |
5. La regulación de la transparencia y el gobierno abierto |
5.1. Transparencia: principio o derecho.
5.2. Procedimientos y órganos.
5.3. De la transparencia al gobierno abierto |
6. La experiencia norteamericana |
6.1. La integridad pública en el sistema institucional y jurídico de EEUU
6.2. La normativa federal
6.3. La normativa estatal |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
7 |
12 |
19 |
Fòrums de discussió |
|
0 |
6 |
6 |
Treballs |
|
0 |
24 |
24 |
Pràctiques a través de TIC |
|
0 |
22 |
22 |
Atenció personalitzada |
|
4 |
0 |
4 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Descripción de los contenidos y metodología de la asignatura |
Fòrums de discussió |
Aportaciones en forums sobre temáticas específicas |
Treballs |
Trabajos académicos originales sobre una temática inherente a la asignatura |
Pràctiques a través de TIC |
Ejercicios prácticos/informes sobre casos o temas indicados por el docente a realizar a través de TIC |
Atenció personalitzada |
Atención personalizada (video conferencias, email, chat) |
Descripció |
El profesor atenderá personalmente a los alumnos tanto de forma presencial, al final de la clase o en su despacho, como de forma virtual alimentando con información y asesorando tanto el desarrollo de los trabajos como la participación en los foros y seminarios de discusión, asimismo proporcionará las informaciones y explicaciones necesarias para mejorar el desarrollo de la preparación de la asignatura. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Fòrums de discussió |
|
Aportaciones sobre temáticas específicas |
20% |
Treballs |
|
Trabajos académicos originales sobre una temática inherente a la asignatura no superior a 5000 palabras |
50% |
Pràctiques a través de TIC |
|
Ejercicios/practicas/comentarios de casos o temas a través de TIC |
30% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Los alumnos que por circunstancias extraordinarias o sobrevenidas no pudieran llevar a cabo la evaluación prevista deberán contactar con el profesor responsable de la asignatura para acordar cómo recuperar las actividades de evaluación. |
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|