Type A
|
Code |
Competences Specific | | A5 |
Students can run a business or other public or private institution and direct or manage any of their functional areas (human resources, administration and finance, sales and marketing, operations).
|
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | B3 |
Critical, logical and creative thinking, and an ability to innovate |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear | | C2 |
Be advanced users of the information and communication technologies |
| C4 |
Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A5 |
Comprèn com Internet afecta a l’activitat que realitza el Director de Màrqueting.
Coneix Internet com a eina per a establir relacions amb els clients.
Sap realitzar un lloc web.
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| B3 |
Be aware of the limitations and weak points of their work processes and methods.
Analyze the risks and benefits of innovation.
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
| C2 |
Use software for off-line communication: word processors, spreadsheets and digital presentations.
Use software for on-line communication: interactive tools (web, moodle, blogs, etc.), e-mail, forums, chat rooms, video conferences, collaborative work tools, etc.
| | C4 |
Produce oral texts that are appropriate to the communicative situation.
|
Topic |
Sub-topic |
TEMA 1. Entorn eMàrqueting |
1.1. eBusiness, eMàrqueting i eCommerce
1.2. Entorn Tecnològic
1.3. Entorn Multicanal
1.4. Web 1.0 i Web 2.0
|
TEMA 2. eMàrqueting Estratègic
|
2.1. Models de negoci a Internet.
2.2. Planificació activitat digital
2.3. El pla de màrqueting digital
|
TEMA 3. Investigació de mercats i Internet
|
3.1. Informació interna.
3.2. Informació primària.
3.3. Informació secundària.
3.4. Reputació digital.
|
TEMA 4. Segmentació
|
4.1. Variables de segmentació
4.2. Perfil tecnográfic
4.3. Perfil de l'internauta
4.4. Estratègies de segmentació a Internet
|
TEMA 5. Producte |
5.1. Creació de valor en línia
5.2. Gestió de marques.
5.3. Serveis afegits al producte.
5.4. Desenvolupament de nous productes.
|
TEMA 6. Preu
|
6.1. Influència d'Internet sobre la fixació de preus.
6.2. Estratègies de preus en línia.
6.3. Mitjans de pagament online.
|
TEMA 7. Distribució
|
7.1. Internet i el canal de distribució.
7.2. Intermediaris en línia.
7.3. Comerç electrònic.
7.3.1. La venda per Internet.
7.3.2. B2C. Punts forts i febles
7.3.3. B2C. Seguretat i logística.
7.3.4. B2B. Aprovisionament electrònic.
7.3.5. Marketplaces
|
TEMA 8. Comunicació |
8.1.1. Característiques de la Comunicació a Internet.
8.1.2. Publicitat a Internet
8.1.3. Relacions públiques.
8.1.4. Promocions.
8.1.5. Màrqueting viral.
8.1.6. Comunicació directa. Spam.
8.1.7. Posicionament en cercadors
8.1.8. Gestió de les xarxes socials.
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Introductory activities |
|
4 |
0 |
4 |
Lecture |
|
20 |
50 |
70 |
Practicals using information and communication technologies (ICTs) in computer rooms |
|
28 |
36 |
64 |
Personal tuition |
|
5 |
0 |
5 |
|
Objective multiple-choice tests |
|
3 |
0 |
3 |
Practical tests |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Introductory activities |
Per fer entendre el comcepte d'estudi |
Lecture |
Per explicar la teoria que figura en el programa |
Practicals using information and communication technologies (ICTs) in computer rooms |
Per realitzar un lloc web que estigui plenament operatiu amb els requeriments que determini el professor |
Personal tuition |
En el moment que sigui requerida per l'alumne |
Description |
Per la pròpia dinàmica de la classe pràctica es dona una atenció personalitzada continuada. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Objective multiple-choice tests |
|
1r parcial temes 1-4 3 punts
Examen final tot el temari 5 punts |
80% |
Practical tests |
|
Lloc web operatiu. La prova té un caràcter integral i és obligatori treure els 2 punts. Tota la informació necessària sobre el lloc web es comunicarà amb antelació suficient. |
20% |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
Segona convocatòria Lloc web obligatori amb els requeriments exigits i a presentar al professor en les dates que es comunicaran. 2 punts Examen de tot el temari. 8 punts |
Basic |
Strauss, J. y Frost, R, E-marketing , Prentice Hall, 2008
Rodríguez, I. , Marketing.com y comercio electrónico en la sociedad de la información, Pirámide / ESIC , 2008
|
|
Complementary |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|