Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC1 |
Dominar els fonaments teòrics de la gestió d’empreses i de les seves àrees funcionals. |
|
AC2 |
Definir i analitzar els problemes empresarials complexos. |
|
AC3 |
Aplicar mètodes d’anàlisi i de presa de decisions empresarials. |
|
AC4 |
Aplicar els conceptes, tècniques i mètodes als problemes estratègics de les empreses reals. |
|
Professionalitzador |
|
AP1 |
Conèixer els conceptes i les tècniques d’aplicació de l’establiment d’objectius, d’anàlisi, formulació i implantació de l’estratègia en empreses i organitzacions. |
|
AP2 |
Identificar i anticipar problemes empresarials rellevants, i proposar solucions. |
|
AP3 |
Aportar racionalitat en la presa de decisions estratègiques. |
|
Recerca |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Creativitat: desenvolupar idees i projectes originals. |
|
BC3 |
Flexibilitat: disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants. |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva. |
|
BC5 |
Transferibilitat: aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica. |
|
BC6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable. |
|
BC7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional. |
|
BC11 |
Treballar en equip i gestionar equips. |
|
BC13 |
Aprendre a aprendre. |
|
BC15 |
Promoure una actitud orientada a la motivació per la qualitat. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del postgrau. |
|
CC2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
Objectius |
Competències |
|
AC1 AC3 AC4
|
BC4 BC6 BC11 BC13
|
CC1
|
|
AC1 AC2 AC3
|
BC1 BC3 BC4
|
|
|
AC4 AP2 AP3
|
BC4 BC6 BC7
|
CC1
|
|
AC4 AP1 AP3
|
BC1 BC3 BC4 BC5 BC6
|
CC1 CC2
|
|
AP1
|
BC5 BC6 BC7 BC15
|
|
Tema |
Subtema |
Introducción al análisis financiero: Balance de situación |
|
Introducción al análisis financiero: Cuenta de resultados |
|
El análisis de la tesorería de la empresa; gestión del fondo de maniobra |
|
Rentabilidad económica y rentabilidad financiera |
|
Otros indicadores financieros; EVA |
|
Valoración de empresas; métodos y casos prácticos |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
|
Sessió Magistral |
|
12 |
18 |
30 |
Presentacions / exposicions |
|
3 |
2.25 |
5.25 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
9 |
6.75 |
15.75 |
Treballs |
|
1 |
18 |
19 |
|
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
Proves objectives de preguntes curtes |
|
2 |
2 |
4 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
|
Sessió Magistral |
|
Presentacions / exposicions |
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Treballs |
|
|
Sessió Magistral |
Treballs |
|
Descripció |
Tutorias durante la realización de los casos prácticos |
|
|
Descripció |
Pes |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
20% |
Treballs |
|
40% |
Proves objectives de preguntes curtes |
|
40% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
Copeland, Koller, Murrin, Valoración, ,
Oriol Amat, Análisis económico financiero, ,
L. Ferruz, Dirección financiera, ,
A. Suarez Suarez, Decisiones óptimas de inversión y financiación, ,
Fernando Campa, Transparencias de clase, ,
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|