Type A
|
Code |
Competences Specific |
|
Common |
|
AC1 |
Dominar els fonaments teòrics de la gestió d’empreses i de les seves àrees funcionals. |
|
AC2 |
Definir i analitzar els problemes empresarials complexos. |
|
AC3 |
Aplicar mètodes d’anàlisi i de presa de decisions empresarials. |
|
AC4 |
Aplicar els conceptes, tècniques i mètodes als problemes estratègics de les empreses reals. |
|
Professional |
|
AP1 |
Conèixer els conceptes i les tècniques d’aplicació de l’establiment d’objectius, d’anàlisi, formulació i implantació de l’estratègia en empreses i organitzacions. |
|
AP2 |
Identificar i anticipar problemes empresarials rellevants, i proposar solucions. |
|
AP3 |
Aportar racionalitat en la presa de decisions estratègiques. |
|
Research |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
|
Common |
|
BC1 |
Creativitat: desenvolupar idees i projectes originals. |
|
BC3 |
Flexibilitat: disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants. |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva. |
|
BC5 |
Transferibilitat: aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica. |
|
BC6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable. |
|
BC7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional. |
|
BC11 |
Treballar en equip i gestionar equips. |
|
BC13 |
Aprendre a aprendre. |
|
BC15 |
Promoure una actitud orientada a la motivació per la qualitat. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
|
Common |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del postgrau. |
|
CC2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
Objectives |
Competences |
|
AC1 AC3 AC4
|
BC4 BC6 BC11 BC13
|
CC1
|
|
AC1 AC2 AC3
|
BC1 BC3 BC4
|
|
|
AC4 AP2 AP3
|
BC4 BC6 BC7
|
CC1
|
|
AC4 AP1 AP3
|
BC1 BC3 BC4 BC5 BC6
|
CC1 CC2
|
|
AP1
|
BC5 BC6 BC7 BC15
|
|
Topic |
Sub-topic |
Introducción al análisis financiero: Balance de situación |
|
Introducción al análisis financiero: Cuenta de resultados |
|
El análisis de la tesorería de la empresa; gestión del fondo de maniobra |
|
Rentabilidad económica y rentabilidad financiera |
|
Otros indicadores financieros; EVA |
|
Valoración de empresas; métodos y casos prácticos |
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours |
Hours outside the classroom |
(**) Total hours |
Introductory activities |
|
1 |
0 |
1 |
|
Lecture |
|
12 |
18 |
30 |
Presentations / expositions |
|
3 |
2.25 |
5.25 |
Problem solving, classroom exercises |
|
9 |
6.75 |
15.75 |
Assignments |
|
1 |
18 |
19 |
|
Personal tuition |
|
2 |
0 |
2 |
|
Objective short-answer tests |
|
2 |
2 |
4 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Introductory activities |
|
Lecture |
|
Presentations / expositions |
|
Problem solving, classroom exercises |
|
Assignments |
|
|
Description |
Tutorias durante la realización de los casos prácticos |
|
|
Description |
Weight |
Problem solving, classroom exercises |
|
20% |
Assignments |
|
40% |
Objective short-answer tests |
|
40% |
|
Other comments and second exam session |
|
Basic |
Copeland, Koller, Murrin, Valoración, ,
Oriol Amat, Análisis económico financiero, ,
L. Ferruz, Dirección financiera, ,
A. Suarez Suarez, Decisiones óptimas de inversión y financiación, ,
Fernando Campa, Transparencias de clase, ,
|
|
Complementary |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|