Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A2 |
Desenvolupar habilitats professionals (lideratge, negociació, comunicació, etc.) que capacitin l'estudiant per a l'exercici de tasques de coordinació d'equips en empreses, institucions i organitzacions de caràcter públic o sense ànim de lucre que operen en l'àmbit internacional. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT4 |
Treballar en equips multidisciplinars i en contextos complexes. |
| CT6 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. (Carreer development) |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A2 |
Reconèixer i desenvolupar els fonaments i les tècniques de negociació.
Desenvolupar capacitats i habilitats per al lideratge, la coordinació d'equips humans i la presa de decisions.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT4 |
Treballar en equips multidisciplinars i en contextos complexes.
| | CT6 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. (Carreer development)
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
NEGOCIACIÓN |
1. El proceso y la preparación de la negociación
2. El desarrollo de la negociación
3. Las concesiones y el acuerdo
4. Psicología aplicada a la negociación
5. La negociación en grupos
6. Asertividad y escucha activa
7. Material de apoyo a la negociación
8. Entorno físico de la negoaciación
9. Estilos de negociación
10. La negociación comercial |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1.5 |
0 |
1.5 |
Sessió Magistral |
|
15 |
20 |
35 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
10 |
15 |
25 |
Atenció personalitzada |
|
1.5 |
0 |
1.5 |
|
Proves mixtes |
|
2 |
10 |
12 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació del programa de l'assignatura, els seus continguts, metodologia i criteris d'avaluació. |
Sessió Magistral |
S’introdueixen els continguts conceptuals de l’assignatura. Són de tipus participatiu, i s’espera que l’estudiant aprofundeixi el seu coneixement del temari a base d’estudi personal fora de l’entorn de l’aula. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Es proposarà una sèrie d’activitats pràctiques relacionades amb el contingut de l’assignatura. |
Atenció personalitzada |
Utilització de les hores d'atenció a l'estudiant per a resoldre qüestions i dubtes concrets. |
Descripció |
Utilització de les hores d'atenció a l'estudiant per a resoldre qüestions i dubtes concrets. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Aplicació dels conceptes teòrics claus a la pràctica.
Resultats de les activitats portades a terme a l’aula. |
60% |
Proves mixtes |
|
Prova d’integració: Prova final on es requereix integrar els coneixements i habilitats de tots els temes vistos en l'assignatura.
|
40% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
La segona convocatòria consistirà en un examen(100% de la nota) d'integració de tots els continguts de l'assignatura. |
Bàsica |
De Manuel Dasí, F. y Martínez Vilanova, R., Técnicas de negociación: Un método práctico, 2015, Madrid: ESIC
Lewicki, R.J.; Saunders, D.M. y Barry, B., Fundamentos de negociación, 2008, México: McGraw-Hill
Lewicki, R. J., Piense antes de hablar: Guía completa de la negociación estratégica, 2003, Barcelona: Deusto
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|