DADES IDENTIFICATIVES 2010_11
Assignatura (*) ANGLÈS Codi 17101202
Ensenyament
Enginyeria Tècnica Industrial especialitat en Electricitat (2002)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
6 0 6 Optativa Segon
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
KOBA ., RENATA ELZBIETA
Adreça electrònica renataelzbieta.koba@urv.cat
Professors/es
KOBA ., RENATA ELZBIETA
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Codi  
B1 Aprendre a aprendre.
B2 Resoldre problemes de forma efectiva.
B3 Aplicar pensament crític, lògic i creatiu.
B4 Treballar de forma autónoma amb iniciativa.
B5 Treballar de forma col·laborativa.
B6 Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional.
C1 Dominar 'expressió i la comprensió d'un idioma estranger.
C4 Moure's amb facilitat per l'espai europeu i per la resta del món.

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
To develop such English language skills (writing, reading, listening and speaking) that will enrich student’s perspectives while studying engineering. B5
B6
C1
C4
To stimulate and encourage independent and critical thinking on the part of students. At the end of the course students should have a good grasp of the English language used in the world of industry as well as information technology. B1
B2
B3
B4
B5
C1
C4
To further develop students’ linguistic competence in the English language and expand their vocabulary so that they feel confident and well equipped for their future work. B3
B6
C1
C4

Continguts
Tema Subtema
THEORY: 20 hours will be devoted to make the students familiar with grammatical concepts governing the English syntax.

PRACTICE: Students will spend 40 hours practising the use of English.
• compound nouns
• simple/continuous verb forms
• past simple/present perfect simple
• the definite article
• asking questions, tag questions
• the passive
• referring to the future
• two-part verbs
• infinitive or gerund
• types of adjectives, order of adjectives
• conjunctions
• conditionals
• relative clauses
• possibility and certainty

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
1 0 1
 
Presentacions / exposicions
10 30 40
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
40 8 48
Treballs
10 50 60
 
Atenció personalitzada
0.5 0 0.5
 
Proves objectives de tipus test
0.5 0 0.5
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries At the beginning of the course students will be presented with a general outline of the material studied for the subject.
Presentacions / exposicions In order to practise the oral skills in English students will be asked to make a short presentation on any topic related to the course.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària During the course students will be confronted with a variety of situations or contexts related to the world of engineering. They will work either individually or in teams.
Treballs In order to improve their English students will be working on various types of technical texts either translating them or creating their own texts.

Atenció personalitzada
 
Atenció personalitzada
Descripció
Students' collaboration with the teacher will be taken into account when evaluating them at the end of the course.

Avaluació
  Descripció Pes
Presentacions / exposicions Oral presentations. 20%
Proves objectives de tipus test Two partial exams. 80%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica Lindsay White, Engineering: Workshop, OUP, 2003
Murphy, R, English grammar in use (with answers), CUP, 1985
Murphy, R, English grammar in use (with answers), CUP, 1985
Val and Elaine Murray Lambert, Everyday Technical English., Longman: Pearson Education Limited, 2003
, IEE Spectrum, ,
Rocío Aguado Piñero, The Technical Eye: An English Course in Technical Engineering., Zaragoza, Mira, 2000

Complementària

Recomanacions


 
Altres comentaris
The course is recommended for students with intermediate level of English.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent