Type A
|
Code |
Competences Specific |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | B3 |
Capacitat de resoldre problemes amb iniciativa, presa de decisions, creativitat, raonament crític i de comunicar i transmetre coneixements, habilitats i destreses en el camp de l'Enginyeria Industrial, especialitat en Electrònica Industrial. |
| B5 |
Capacitat d'analitzar i valorar l'impacte social i mediambiental de les solucions tècniques. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear | | C3 |
Be able to manage information and knowledge |
| C4 |
Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV |
| C5 |
Be committed to ethics and social responsibility as citizens and professionals |
| C6 |
Be able to define and develop their academic and professional project |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| B3 |
Conèixer els serveis que ofereix l'Escola i la Universitat, així com l'organització acadèmica de la docència.
Conèixer les diferents sortides, atribucions professionals relacionades amb l'enginyeria i les funcions dels diferents col·legis i associacions professionals.
Conèixer estratègies per accedir al món laboral.
Conèixer les possibilitats de mobilitat acadèmica i professional a nivell estatal i europeu.
Conèixer les estratègies i característiques del treball en equip.
Utilitzar les tècniques d'expressió oral i escrita adequades, adaptant-les a l'audiència o al tipus de treball.
Conèixer com elaborar un currículum vitae i una carta de presentació.
Conèixer com preparar una entrevista de feina
Conèixer com dirigir i organitzar una reunió de treball.
| | B5 |
Conèixer els aspectes de l'Enginyeria relacionats amb l'ètica i la igualtat de gènere.
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
| C3 |
Locate and access information effectively and efficiently.
Critically evaluate information and its sources, and add it to their own knowledge base and system of values.
Have a full understanding of the economic, legal, social and ethical implications of accessing and using information.
| | C4 |
Produce grammatically correct oral texts.
Produce well structured, clear and effective oral texts.
Produce oral texts that are appropriate to the communicative situation.
Produce grammatically correct written texts
Produce well-structured, clear and rich written texts
Produce written texts that are appropriate to the communicative situation
| | C5 |
Respect fundamental rights and equality between men and women.
Be respectful of and promote human rights and the principles of universal accessibility, equal opportunities, non-discrimination and universal accessibility for th
ose with special educational needs.
Be respectful of the values of a culture of peace and democracy.
| | C6 |
Identify their training needs.
Identify their own academic and professional interests and motivations.
Define and study their curriculum bearing in mind their training needs, and their academic and pr
ofessional interests and motivations
Develop resources and strategies that will ease their transition into working life.
|
Topic |
Sub-topic |
TEMA 1. SERVEIS DE L'ESCOLA I LA UNIVERSITAT |
|
TEMA 2. SORTIDES PROFESSIONALS |
|
TEMA 3. ESTRATÈGIES PER ACCEDIR AL MÓN LABORAL |
|
TEMA 4. MOBILITAT ACADÈMICA I PROFESSIONAL |
|
TEMA 5. ESTRATÈGIES I CARACTERÍSTIQUES DEL TREBALL EN EQUIP |
|
TEMA 6. TÈCNIQUES D'EXPRESSIÓ ORAL I ESCRITA |
|
TEMA 7. CURRICULUM VITAE |
|
TEMA 8. L'ENTREVISTA DE TREBALL |
|
TEMA 9. LES REUNIONS DE TREBALL |
|
TEMA 10. ÈTICA I IGUALTAT DE GÈNERE |
|
TEMA 11. CIUTADANIA DIGITAL |
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Introductory activities |
|
2 |
0 |
2 |
Lecture |
|
15 |
40 |
55 |
Presentations / expositions |
|
10 |
30 |
40 |
Seminars |
|
10 |
32 |
42 |
Personal tuition |
|
6 |
0 |
6 |
|
Extended-answer tests |
|
1 |
1.5 |
2.5 |
Practical tests |
|
1 |
1.5 |
2.5 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Introductory activities |
Introducció i presentació de l'assignatura |
Lecture |
Exposició dels continguts teòrics |
Presentations / expositions |
Exposició oral per part dels estudiants d'un tema concret o treball presentat prèviament per escrit |
Seminars |
Treball en profunditat d'un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional. |
Description |
Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als alumnes. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Lecture |
|
L'assistència és obligatòria. L'estudiant haurà de realitzar unes proves test relacionades amb els continguts exposats a classe. (5% dels 20% de les Proves de desenvolupament) |
|
Presentations / expositions |
|
Exposició oral per part dels estudiants d'un tema concret o treball presentat prèviament per escrit |
30% |
Seminars |
|
Treball en profunditat d'un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional. |
30% |
Extended-answer tests |
|
Proves de desenvolupament i test |
20% |
Practical tests |
|
exercicis, problemes i casos |
20% |
Others |
|
|
EXAMEN SEGONA CONVOCATORIA |
|
Other comments and second exam session |
EN PRIMERA CONVOCATORIA LOS ESTUDIANTES SERÁN EVALUADOS EN UN PROCESO DE EVALUACIÓN CONTINUA QUE CONSIDERARÁ SUS PRESENTACIONES (30%), SEMINARIOS (30%), LA RESOLUCION DE UNA PRUEBA TIPO TEST SOBRE LOS CONTENIDOS EXPUESTOS EN CLASSE (5%) Y UN PEQUEÑO EXAMEN COMPUESTO POR UN TIPO TEST Y UN CASO O EJERCICIO (35%). EN SEGUNDA CONVOCATORIA LOS ESTUDIANTES OBTENDRÁN SU NOTA ÚNICAMENTE A TRAVÉS DE UN EXAMEN COMPUESTO DE DIVERSAS PREGUNTAS DE DESARROLLO, UN TIPO TEST Y VARIOS CASOS O EJERCICIOS (100%). |
Basic |
|
Simon L. Dolan, Ramón
Valle, Susan E. Jackson, Randall S. Schuler (2007), La Gestión de los Recursos
Humanos, McGraw-Hill: Madrid. Borrell i Carrió, Francesc (2001), Cómo trabajar en equipo,
Barcelona: Gestión 2000. Faust, Bill y Faust Michael
(2004), Un CV más convincente: aprende a elaborar tu
elevator pitch, Madrid: Pearson Educación. Hodgson, Susan
(2005), Brilliant answers to tough interview
questions: smart answers to whatever they can throw at you, New York: Pearson
Prentice Hall. Miguel Ángel Alcalá (coord.) (2001), La Entrevista de selección: manual para el entrevistador y el
entrevistado, Madrid: CIE Dossat. Fernández
Losa, Nicolás (1999), Dirección de equipos de trabajo en las organizaciones, Madrid: Civitas. |
Complementary |
|
Eyle, Jil van
(2007), Teaming: trabajar en equipo
para cambiar el mundo, Barcelona:
RBA Libros. |
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|