Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | RI11 |
Coneixements aplicats d'organització d'empreses.
|
| RI12 |
Coneixements i capacitats per organitzar i gestionar projectes. Conèixer l'estructura organitzativa i les funcions d'una oficina de projectes.
|
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | B1 |
Capacitat per a la direcció de les activitats objecte dels projectes vinculats a la professió d'Enginyer Tècnic Industrial, especialitat en Electrònica Industrial. |
| B3 |
Capacitat de resoldre problemes amb iniciativa, presa de decisions, creativitat, raonament crític i de comunicar i transmetre coneixements, habilitats i destreses en el camp de l'Enginyeria Industrial, especialitat en Electrònica Industrial. |
| B7 |
Capacitat d'organització i planificació en l'àmbit de l'empresa, i altres institucions i organitzacions. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares | | C4 |
Expresarse correctamente de manera oral y escrita en una de las dos lenguas oficiales de la URV. |
Resultados de aprendizaje |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| RI11 |
Coneix els projectes i les seves aplicacions: fases, àrees, departaments, tècniques, auditories equips de treball.
| | RI12 |
Coneix les principals conceptes en el Management: gestió, lideratge,tècniques de gestió, planificació i management integral
Coneix els projectes i les seves aplicacions: fases, àrees, departaments, tècniques, auditories equips de treball.
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| B1 |
Coneix les principals conceptes en el Management: gestió, lideratge,tècniques de gestió, planificació i management integral
| | B3 |
Coneix la gestió directiva en projectes: mètodes, activitats, equips i estratègia directiva.
| | B7 |
Coneix els projectes i les seves aplicacions: fases, àrees, departaments, tècniques, auditories equips de treball.
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| C4 |
Produce un texto oral bien estructurado, claro y eficaz.
Produce un texto oral adecuado a la situación comunicativa.
Produce un texto escrito gramaticalmente correcto.
Produce un texto escrito bien estructurado, claro y rico.
|
tema |
Subtema |
Project Management
|
Administración
Liderazgo
Gestión
Eficacia
Planificación |
Project Development |
Planificación y definición del proyecto
Diseño y desarrollo del producto
Diseño y desarrollo del proceso
Validación del producto y del proceso
Feed back y evaluación de acciones correctoras
|
Gestión Directiva |
Estrategia Directiva
Ejecutivos combativos |
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Actividades introductorias |
|
1 |
0 |
1 |
Sesión magistral |
|
15 |
30 |
45 |
Atención personalizada |
|
0.5 |
0.5 |
1 |
|
Pruebas mixtas |
|
6 |
22 |
28 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Actividades introductorias |
Introducció de la assignatura, bloques, temes, desenvolupament, realització de pràctiques individuals o en grup, avaluació de practiques, treball final i presentacions. |
Sesión magistral |
Desenvolupament de la assignatura i els seus continguts en una marc interactiu professor i alumne. |
Atención personalizada |
El professor estableix un horari de atenció al alumne davant de dubtes i inquietuds de la assignatura o projectes. Para una millor gestió es recomanable que al alumne contacte por email previ con el professor para coordinar las reunions. |
descripción |
El professor estableix un horari de atenció al alumne davant de dubtes i inquietuds de la assignatura o projectes. Para una millor gestió es recomanable que al alumne contacte por email previ con el professor para coordinar las reunions. |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Pruebas mixtas |
|
Avaluació de practiques
Resolució de problemes o exercicis
Presentacions publiques de treballs
Assistència a seminaris i posterior informe |
30 %
30%
30%
10% |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
Totes las àrees han de ser complimentades para ser avaluat correctament L'alumne que no superi la primera convocatòria podrà recuperar a la segona convocatoria que consistirà en la resoluciò de problemes i exercicis |
Básica |
|
Stephen. R.C., Higly Effective & Powerfull Personal, Simon & Schuster, 1990 Driker, P.F., Managing for the future, Butterworth Heinermann, 1993 Reinhold, V. N., Project Management & Tasks, International Thompson Publishing Co, 1996 Krause, D. G., The Arts of war for executives, Nicholas Brealey, 1998 Charney, Cy., The Instant Manager, Kogan Page, 1999 Blanchard, Carew & Parisi, The One Minute Manager. Build High Performing Teams, B. Training & Development, 1992 Obeng, Eddie, The Project Leader’s Secret Handbook, Financial Times, Pitman Publishing, 1994 Villeda, R., World Class Manufacturing, Villeda Consulting Group, 1993 |
Complementaria |
|
|
Asignaturas que se recomienda cursar simultáneamente |
ORGANIZACIÓN INDUSTRIAL/17204118 |
|
Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente |
ECONOMÍA Y ORGANIZACIÓN DE EMPRESAS/17204008 |
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|