Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | B3 |
Capacitat de resoldre problemes amb iniciativa, presa de decisions, creativitat, raonament crític i de comunicar i transmetre coneixements, habilitats i destreses en el camp de l'Enginyeria Industrial, especialitat en Electrònica Industrial. |
| B8 |
Capacitat de treballar en un entorn multilingüe i multidisciplinari. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares | | C4 |
Expresarse correctamente de manera oral y escrita en una de las dos lenguas oficiales de la URV. |
| C5 |
Comprometerse con la ética y la responsabilidad social como ciudadano y como profesional. |
| C6 |
Definir y desarrollar el proyecto académico y profesional que le plantea la universidad |
Resultados de aprendizaje |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| B3 |
Complementa i consolida mitjançant la pràctica els coneixements de la titulació d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
Detecta mancances formatives.
Posa en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears.
Integra els coneixements teòrics amb les realitats de l’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica a les quals es poden aplicar.
És capaç d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets de l’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
Coneix i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica
| | B8 |
Aconsegueix un primer contacte amb una empresa del sector lligat a l’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
Adquireix experiència de treball en un entorn professional.
Coneix institucions i organismes vinculats a l'àmbit de l’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional de l’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| C4 |
Produce un texto oral gramaticalmente correcto.
Produce un texto oral bien estructurado, claro y eficaz.
Produce un texto oral adecuado a la situación comunicativa.
Produce un texto escrito gramaticalmente correcto.
Produce un texto escrito bien estructurado, claro y rico.
Produce un texto escrito adecuado a la situación comunicativa.
| | C5 |
Muestra respeto por los derechos fundamentales y de igualdad entre hombres y mujeres.
Actúa desde el respeto y promoción de los derechos humanos y los principios de accesibilidad universal, de igualdad de oportunidades, no discriminación y accesibilidad universal de las personas con discapacidad.
Muestra respeto a los valores propios de una cultura de paz y de valores democráticos.
| | C6 |
Identifica necesidades de formación.
Identifica los intereses y motivaciones académico-profesionales.
Define y desarrolla el itinerario curricular considerando las necesidades formativas, los intereses y las motivaciones académico-profesionales.
Desarrolla recursos y estrategias que le faciliten la transición al mundo laboral.
|
Procedimientos de asignación y selección |
Procedimientos |
Cada titulació té assignats un o diversos tutors interns que són els que tutoritzen als estudiants durant la seva estada de pràctiques. Per la seva banda, l'empresa o institució pública es l'encarregada d'assignar la persona o persones que realitzaran les funcions de tutor extern de l'alumne. Pel que fa al procediment de selecció i assignació dels alumnes per realitzar les pràctiques aquest es fa mitjançant l'acord entre l'empresa i l'alumne. Generalment, tot i que de vegades l'alumne contacta directament amb una empresa, les empreses presenten les seves ofertes d'estades en pràctiques i els alumnes interessats s'inscriuen a les ofertes adjuntant el seu currículum. Un cop finalitzat el període d'inscripció l'Oficina de Suport a la Direcció de l'Escola fa arribar els currículums a l'empresa, que contacta amb els estudiants per realitzar una entrevista de selecció. Un cop l'empresa té seleccionat l'alumne acorden els termes de l'estada en pràctiques i es formalitza el conveni en pràctiques. |
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Actividades introductorias |
|
0.5 |
2 |
2.5 |
Selección y asignación del lugar prácticas externas |
|
0.5 |
0.5 |
1 |
Mecanismos de coordinación y seguimiento de prácticas externas |
|
2.5 |
3 |
5.5 |
Presentación y defensa de los trabajos de prácticas externas |
|
1 |
5 |
6 |
Estancia de prácticas |
|
0 |
129 |
129 |
Memoria |
|
0 |
6 |
6 |
|
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Plan específico de actuación |
|
descripción |
Actividades introductorias |
Presentació de l'assignatura. Elaboració del currículum. En alguns casos, inscripció manual a l'espai de l'assignatura al Campus Virtual. |
Mecanismos de coordinación y seguimiento de prácticas externas |
Lliurament de tasques mitjançant el Campus Virtual (espai moodle de l'assignatura). |
Presentación y defensa de los trabajos de prácticas externas |
L'alumne fa una exposició pública del treball realitzar durant les pràctiques davant un tribunal i respon les seves preguntes. |
Estancia de prácticas |
L'alumne fa un informe on explique les tasques portades a terme durant les pràctiques i la consecució dels objectius formatius. |
Memoria |
|
Mecanismos de coordinación y seguimiento |
Es durà a terme una coordinació interna (per part de la universitat) i una coordinació externa (per part del centre de pràctiques). |
descripción
|
La coordinación y seguimiento del alumnado se realizará a través del tutor de la universidad y del tutor de la empresa o institución pública. Ambos tutores se responsabilizarán de fijar el plan de trabajo de cada estudiante, hacer un seguimiento de las prácticas efectuadas y participar en la valoración de las prácticas del estudiante para determinar finalmente su evaluación. Antes de iniciar las prácticas, es conveniente que el alumno se dirija a su tutor de la universidad que atenderá consultas individualizadas de aquellos alumnos que requieran orientación, y también para que valide el anexo 2 que contiene los objetivos del programa de prácticas y tareas a desarrollar rellenado previamente por el tutor de la empresa. También es conveniente que el estudiante contacte con su tutor antes de finalizar las prácticas para orientar la memoria y defensa de la misma.
|
Criterios y procedimientos de evaluación |
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat), una valoració externa (per part del centre de pràctiques) i una autovaloració (per part de l’estudiant). |
Metodologías |
Competencias |
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Mecanismos de coordinación y seguimiento de prácticas externas |
|
El tutor de l'empresa o institució on s'han realitzat les pràctiques fa un informe de les tasques realitzades per l'alumne i proposa una qualificació. |
30% |
|
Presentación y defensa de los trabajos de prácticas externas |
|
L'alumne fa una exposició pública del treball realitzar durant les pràctiques davant un tribunal i respon les seves preguntes. |
30% |
|
Memoria |
|
L'alumne fa un informe on explique les tasques portades a terme durant les pràctiques i la consecució dels objectius formatius. L'informe ha de tenir aspectes d'autoavaluació. |
40% |
|
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
La presentació oral pública és obligatoria per fer la mitjana de les notes. També és imprescindible realitzar l'enquesta. |
Básica |
, Web de l'assignatura al Campus Virtual (moodle), Cada curs,
, Web de l'ETSE, Permanent amb actualitzacions,
|
Web de l'assigantura al Campus
Virtual (moodle). |
Complementaria |
|
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|