Type A
|
Code |
Competences Specific |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | CT1 |
Gestionar i comunicar informació d'una manera clara i eficaç en llengua estrangera |
| CT6 |
Identificar el procés d'aprenentatge i la orientació acadèmica i professional. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| CT1 |
Gestionar i comunicar informació d'una manera clara i eficaç en llengua estrangera
| | CT6 |
Identificar el procés d'aprenentatge i la orientació acadèmica i professional.
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
Tema I: Vocabulari sanitari en el procés infermer
|
Health related vocabulary |
Tema II: Sistemes i polítiques de salut internacional |
|
Tema III: Infermeria Transcultural |
The nursing profession
Communicatiom in nursing
Developing cultural competences |
Tema IV: Desenvolupament professional a nivell internacional |
|
Tema V: Introducció a la literatura científica infermera internacional |
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Introductory activities |
|
1 |
0 |
1 |
Lecture |
|
6 |
7 |
13 |
Seminars |
|
25 |
35 |
60 |
Personal attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Introductory activities |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura.
|
Lecture |
Exposició dels continguts de l'assignatura. Conceptes bàsics. Vocabulari d'infermeria i de ciències de la salut en anglès. |
Seminars |
Treball en profunditat d'un tema. Ampliació i dels continguts donats a les sessions magistrals. Lectures en anglès. Exercicis de listening per a practicar els temes treballats
|
Personal attention |
Temps reservat per atendre i resoldre dubtes i qüestions dels estudiants.
|
Description |
Es podran fer consultes a la professora mitjançant correu electrònic o personalment demanant cita prèvia |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Lecture |
|
Exercicis de comprensió lectora i oral i de coneixement de vocabulari. |
70% |
Seminars |
|
Presentació oral de un treball relacionant els continguts treballats a l'aula.
Exercicis pràctics. |
30% |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
S'han d'aprovar totes les proves i exercicis així com la presentació oral per aprovar l'assignatura. En la segona convocatòria es farà una prova escrita i oral. |
Basic |
Ros Wright and Bethany Cagnol, English for Nursing 1, , Pearson
Maria Sprada Symonds and Ros Wright, English for Nursing 2, , Pearson
Ruth Citores, Marco Pellegrinelli, Healthy English , , Elsevier Masson
Tony Grice, Nursing 1, , Oxford University Press
Tony Grice, Janes Greenan, Nursing 2, , Oxford University Press
Tony Grice, Every day English for Nursing, , Elsevier
Eric Glendinning, English in Medicine, , Cambridge
Virginia Allum and Patricia McGarr, Cambridge Englisg for Nursing. Pre-intermediate, , Cambridge
|
|
Complementary |
|
|
|
Other comments |
Basic knowledge of English to attend and participate in classes.
Attendance to the classes and participation is necessary to get a qualification.
Se requiere conocimiento de inglés.
La asistencia a las clases y participación es necesaria para obtenir la calificación. |
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|