Type A
|
Code |
Competences Specific |
|
Common |
|
AC10 |
Aplicar els mètodes necessaris per a l’exercici de la docència en l’àmbit professional |
|
AC16 |
Dissenyar i implementar projectes d’investigació |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
|
Common |
|
BC1 |
Learning to learn |
|
BC3 |
Critical, logical and creative thinking, and an ability to innovate |
|
BC6 |
Clear and effective communication of information, ideas, problems and solutions in public or a specific technical field |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
|
Common |
|
CC2 |
Be advanced users of the information and communication technologies |
|
CC3 |
Be able to manage information and knowledge |
|
CC4 |
Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV |
Objectives |
Competences |
Dissenyar, planificar i avaluar processos d’ensenyança aprenentatge |
AC10 AC16
|
|
|
Identificar i aplicar les TIC per afavorir el aprenentatge |
AC10
|
BC1 BC6
|
CC2 CC3 CC4
|
Orientar i acompanyar els individus en el seu procés d'adquisició de nous aprenentatges, hàbits de salut. |
AC10
|
BC1 BC6
|
CC2 CC3
|
Innovar en la pràctica docent, aplicar diferents metodologies i estratègies de treball |
AC16
|
BC1 BC3
|
|
Afavorir el desenvolupament d’habilitats per promoure l’aprenentatge autònom |
AC10
|
BC1 BC3
|
CC3
|
Incentivar investigació en l’àmbit de la innovació ensenyança-aprenentatge |
AC16
|
BC1 BC3 BC6
|
CC2 CC3 CC4
|
Topic |
Sub-topic |
Tema 1. Introducció a la societat digitalitzada
|
|
Tema 2. Les Xarxes socials i el seu ús en l'àmbit de la salut i la infermeria |
|
Tema 3. La creació de campanyes de salut en xarxes socials (facebook, twitter,...) |
|
Tema 4. Les noves tendències de comunicació en sectors específics (joves, dones, etc.) de la població: Snapchat, Instagram, Pinterest |
|
Tema 5. La gamificació i l'ús del joc com estrategia docent en productes de salud |
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours |
Hours outside the classroom |
(**) Total hours |
Introductory activities |
|
1 |
0 |
1 |
|
Forums of debate |
|
0 |
12 |
12 |
IT-based practicals |
|
0 |
38 |
38 |
Reading written documents and graphs |
|
0 |
15 |
15 |
Webconferencing |
|
3 |
0 |
3 |
Self-monitoring activities |
|
0 |
2 |
2 |
|
Personal attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
Validation tests |
|
1 |
1 |
2 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Introductory activities |
Sessió de presentació de l'assignatura, on s'explica l'estructura, materials, activitats a presentar, funcionament, tutorització, comunicació, cronograma, avaluació, bibliografia recomanada... presentació de l'assignatura i metodologies. també s'avaluaran les expectatives de l'alumnat envers l'assignatura |
Forums of debate |
Es realitzaran foros aplicats a diferents activitats del curs (twitchat, foro per joc, altres) |
IT-based practicals |
Pràctiques sobre diferents temes del contingut de l’assignatura, es realitzaran exercicis pràctics, alguns utilitzant eines web 2.0. |
Reading written documents and graphs |
Lectura i treball de documentació publicada en diversos formats. Aquesta pot ser seleccionada o elaborada pel professorat, amb l’objectiu de facilitar a l’estudiant el desenvolupament de les competències de caire més teòric i aquells coneixements necessaris per al desenvolupament d’activitats pràctiques. |
Webconferencing |
Exposició de continguts de l'assignatura, presentació d’activitats, resolució de problemes i dubtes mitjançant webconferència. Aquesta activitat requereix presència síncrona d’estudiants i professorat. El seu desenvolupament permet diferents graus d’interactivitat en funció dels objectius pretesos. Aquesta activitat pot ser enregistrada en el moment del seu desenvolupament per tal de posar-la a disposició dels estudiants a l’aula virtual i facilitar-ne la seva consulta posterior. |
Self-monitoring activities |
Activitats proposades a l’estudiant, amb un pes mínim en la nota, que serveixen per a que l’estudiant pugui autoregular el seu aprenentatge. |
Personal attention |
Temps del docent reservat per atendre i resoldre dubtes als estudiants. Aquesta atenció pot fer-se presencialment, a través del fòrum de dubtes de l’assignatura i/o webconferència. |
|
IT-based practicals |
Forums of debate |
Webconferencing |
|
Description |
S'ofereix una atenció personalitzada a l'alumnat via correu electrònic, tots els missatges seran contestats amb 48 hores laborables màxim. Es dispossa d'un fòrum de dubtes al Campus Virtaul de l'assignatura. Es podrà realitzar tutories per webconferència. |
|
|
Description |
Weight |
Forums of debate |
Es considerarà la participació, aportacions i activitats lligades al fòrum |
10 |
IT-based practicals |
Prácticas a través de TIC En funció de cada activitat es considerarà la planificació, el disseny, l'abast, el contingut, l'ús de la estratègia de educació. |
80 |
Self-monitoring activities |
Activitats proposades a l’estudiant, amb un pes mínim en la nota, que serveixen per a que l’estudiant pugui autoregular el seu aprenentatge. Es considerarà la realització dels tests disponibles per cada tema. |
10 |
Validation tests |
Aquestes activitats es proposen amb la finalitat de validar que l’estudiant és l’autor/a de les activitats formatives i/o d’avaluació plantejades al llarg de l’assignatura. Es podrà realitzar de forma presencial o per webconferència. El professorat farà preguntes sobre les activitats realitzades. |
0 |
|
Other comments and second exam session |
S'adopta un model d'avaluació contínua reflectit amb el lliurament de diferents activitats, cal lliurar totes les tasques en les dates establertes per poder fer les mitjanes i obtenir la qualificació final. Per aprovar l'assignatura s'ha de superar cada apartat. En segona convocatòria cal aprovar i / o lliurar la part de l'assignatura que quedi pendent |
Basic |
|
Quan sigui necessàri es recomanaran lectures, vídeos i altres materials per a l'estudi |
Complementary |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|