Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
| A2 |
Aplicar de manera integrada coneixements bàsics a nivell molecular, cel · lular i metabòlic en microorganismes així com en plantes |
| A3 |
Controlar el sistema productiu de la matèria primera amb criteris de qualitat i seguint els imperatius reglamentaris integrant els coneixements d'edafologia, climatologia i viticultura |
| A4 |
Participar en la programació i disseny de noves instal · lacions vitivinícoles o modificacions de les existents |
| A5 |
Participar en programes d'innovació vitivinícola |
| A6 |
Controlar la transformació del raïm en vi en funció del tipus de producte buscat i dels imperatius reglamentaris tant nacionals i estatals com internacionals i higiènics. Dominar les pràctiques enològiques i els tractaments dels vins. |
| A7 |
Administrar i dirigir el conjunt d'activitats relacionades amb el control de qualitat d'una empresa vitivinícola |
| A8 |
Gestionar una empresa vitivinícola sota criteris de sostenibilitat econòmica |
| A9 |
Donar resposta a problemes vitivinícoles concrets mitjançant la metodologia d'anàlisi adequada i saber interpretar els resultats |
| A10 |
Integrar els aspectes històrics, geogràfics, socials i sanitaris en l'àmbit de l'enologia i la viticultura |
| A11 |
Dissenyar un pla de màrqueting en l'àmbit vitivinícola. |
| A12 |
Elaborar les diferents tipologies de vins escumosos i altres begudes fermentades |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
| CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç. |
| CT2 |
Gestionar la informació i el coneixement mitjançant l’ús eficient de les TIC |
| CT3 |
Resoldre problemes de manera crítica, creativa i innovadora en el seu àmbit d’estudi |
| CT4 |
Treballar de forma autònoma i en equip amb responsabilitat i iniciativa |
| CT5 |
Comunicació escrita. Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses |
| CT5 |
Comunicació oral. Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A2 |
Desenvolupar adequadament tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears en relació a algun dels àmbits on s'aplica l'Enologia.
|
| A3 |
Aplicar les tècniques pròpies del camp científic en un projecte concret.
|
| A4 |
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de definir i portar a terme un projecte.
|
| A5 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar.
|
| A6 |
Desenvolupar adequadament tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears en relació a algun dels àmbits on s'aplica l'Enologia.
|
| A7 |
Treballar en equip, gestionar equips i comprometre amb la sostenibilitat del medi ambient.
|
| A8 |
Treballar en equip, gestionar equips i comprometre amb la sostenibilitat del medi ambient.
|
| A9 |
Elaborar un discurs concís, coherent i que comuniqui els resultats del treball.
|
| A10 |
Comprometre amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i professional.
|
| A11 |
Considerar l'ètica i la integritat intel·lectual com a valors essencials a la pràctica professional.
|
| A12 |
Conèixer, analitzar i utilitzar críticament les fonts i la bibliografia.
Comunicar correctament en la llengua pròpia o en anglès un resum coherent del treball realitzat.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç.
|
| CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. (Ser digital)
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. (Cercar)
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. (Organitzar)
Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear)
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. (Compartir)
|
| CT3 |
Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. (Comprensió)
Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. (Anàlisi)
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. (Creativitat)
Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. (Innovació
Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. (Avaluació)
|
| CT4 |
Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup. (Context)
Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. (Comunicació)
Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup. (Compromís)
Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. (Col·laboració)
|
| CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat)
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. (Construcció del discurs)
Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. (Eficàcia)
|
| CT5 |
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu)
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. (Construcció del discurs)
Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia)
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura. |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
Entrevistes que l’estudiant manté amb el seu tutor/s de treball de fi de grau en diferents moments del desenvolupament del treball. |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
Elaboració d'un treball per part de l'estudiant en el qual es plasmarà l'assoliment de les competències del grau. |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
Defensa oral per part dels estudiants del treball de fi de grau. |