IDENTIFYING DATA 2019_20
Subject (*) PREPARATION AND PRESENTATION OF PROJECTS Code 19625104
Study programme
Fermented Beverages (2014)
Cycle 2nd
Descriptors Credits Type Year Period
3 Compulsory First 1Q
Language
Castellà
Department Biochemistry and Biotechnology
Coordinator
REGUANT MIRANDA, JORDI
E-mail jordi.reguant@urv.cat
Lecturers
REGUANT MIRANDA, JORDI
Web
General description and relevant information

Competences
Type A Code Competences Specific
 A7 Plan, design and develop either a scientific/research project or a technological project related to the production of fermented drinks
 A9 Manage information and knowledge using the scientific and technical literature in the field of food science and technology
Type B Code Competences Transversal
 CT2 Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació.
 CT5 Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències.
 CT6 Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. (Carreer development)
 CT7 Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional.
Type C Code Competences Nuclear

Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A7 Establir una hipòtesis i objectius de treball per el disseny de projecte.
Comunicar idees i conceptes de manera clara.
 A9 Integrar informació i elaborar projectes.
Comunicar idees i conceptes de manera clara.
Type B Code Learning outcomes
 CT2 Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital)
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar)
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar)
 CT5 Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat)
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs)
Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Eficàcia)
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu)
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs)
Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia)
 CT6 Aprofundir en l’autoconeixement professional. (Autoconeixement)
Desenvolupar l’actitud professional. (Actitud professional)
Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat. (Entorn)
Dissenyar itineraris professionals específics. (Itineraris)
 CT7 Incorporar la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant i/o professional. (Igualtat)
Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. (Medi ambient)
Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà/ana)
Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. (Ètica)
Type C Code Learning outcomes

Contents
Topic Sub-topic
Projectes: tipus de projectes. Estructura bàsica d’un projecte: Antecedents i marc teòric; hipòtesis; objetius i resultats
Convocatòries de projectes. Tipus de convocatòries
Presentació de projectes. Presentacions orals. Presentació escrita.
Avaluació de projectes: Organismes avaluadors y avaluació per pars.

Planning
Methodologies  ::  Tests
  Competences (*) Class hours
Hours outside the classroom
(**) Total hours
Introductory activities
1 2 3
Presentations / oral communications
A7
A9
CT2
CT5
5 20 25
Scientific and/or communication events
A7
A9
CT6
CT7
5 15 20
Problem solving, exercises in the classroom
A7
CT5
6 18 24
Personal attention
1 1 2
 
Oral tests
A7
1 0 1
 
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher.
(**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies
  Description
Introductory activities Presentaciones inicials
Presentations / oral communications Presentacions d'un projecte d'acord amb els diferents tipus
Scientific and/or communication events Explicació de continguts i formularis de sol·licitud.
Problem solving, exercises in the classroom Plantejament de problemes de resolució a l'aula.
Personal attention Tutorías. Consultes sobre l'asignatura.

Personalized attention
Description
Els alumnes poden demanar en tot moment hora per consultes personals amb els professors

Assessment
Methodologies Competences Description Weight        
Presentations / oral communications
A7
A9
CT2
CT5
Evaluació de diferents tipus de presentació:
Elevator pitch
One minute self presentation
Full presentation (10 min)
Presentació escrita



10%
10%
40%
40%
Others  
 
Other comments and second exam session

L'assignatura té una única convocatòria.


Sources of information

Basic

Wingate, Lory Mitchell.

 Project management for research and development : guiding innovation for positive R&D outcomes.

CRC Press, Taylor & Francis Group, 2015

 

Newton, Richard

The Project Manager. Mastering the art of Delivery. 

Prentice Hall, 2nd edition, 2009

https://ec.europa.eu/programmes/horizon2020/
https://www.cdti.es/
http://accio.gencat.cat/
http://agaur.gencat.cat/

Complementary

Recommendations


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.