Code |
|
B1 |
Resoldre problemes de forma efectiva. |
B2 |
Aprendre a aprendre. |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa. |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa. |
B6 |
Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional. |
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb asertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà. |
B8 |
Capacitat d’anàlisi i síntesi. |
B9 |
Capacitat d’organització i planificació. |
B10 |
Capacitat de gestió de la informació. |
B11 |
Presa de decisions. |
B12 |
Treball en equip. |
B13 |
Habilitats en les relacions interpersonals. |
B14 |
Raonament crític. |
B16 |
Adaptació a noves situacions. |
B17 |
Creativitat. |
B18 |
Lideratge. |
B19 |
Sensibilitat per a temes medioambientals. |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC. |
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món. |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia. |
Objectives |
Competences |
Recopilar les principals tècniques utilitzades en el desenvolupament i gestió de projectes i planificar el seu desenvolupament. |
|
B2 B5 B9 B10
|
C3
|
Aplicació a la solució de diferents casos pràctics i en la realització d’un treball, generalment en equip, guiat per professors especialistes. |
|
B1 B3 B5 B9 B11 B16 B18 B19
|
C2
|
Preparar la informació necessària per la definició, disseny bàsic, valoració i planificació d’un projecte concret. |
|
B9 B14
|
C2
|
Cercar a la literatura el “know-how” i resta d’informació existent referida al tema del projecte. |
|
|
C2
|
Comunicar eficientment, tant de forma oral com escrita. |
|
B7 B8
|
C5
|
Demostrar, amb els objectius de l’assignatura i les competències descrites, la capacitat per desenvolupar un projecte innovador. |
|
B2 B4 B5 B6 B11 B12 B13 B16 B17 B18 B19
|
C3 C5
|
Recopilar les principals tècniques utilitzades en el desenvolupament i gestió de projectes i planificar el seu desenvolupament. |
|
|
|
Aplicació a la solució de diferents casos pràctics i en la realització d’un treball, generalment en equip, guiat per professors especialistes. |
|
|
|
Preparar la informació necessària per la definició, disseny bàsic, valoració i planificació d’un projecte concret. |
|
|
|
Cercar a la literatura el “know-how” i resta d’informació existent referida al tema del projecte. |
|
|
|
Comunicar eficientment, tant de forma oral com escrita. |
|
|
|
Demostrar, amb els objectius de l’assignatura i les competències descrites, la capacitat per desenvolupar un projecte innovador. |
|
|
|
Recopilar les principals tècniques utilitzades en el desenvolupament i gestió de projectes i planificar el seu desenvolupament. |
|
|
|
Aplicació a la solució de diferents casos pràctics i en la realització d’un treball, generalment en equip, guiat per professors especialistes. |
|
|
|
Preparar la informació necessària per la definició, disseny bàsic, valoració i planificació d’un projecte concret. |
|
|
|
Cercar a la literatura el “know-how” i resta d’informació existent referida al tema del projecte. |
|
|
|
Comunicar eficientment, tant de forma oral com escrita. |
|
|
|
Demostrar, amb els objectius de l’assignatura i les competències descrites, la capacitat per desenvolupar un projecte innovador. |
|
|
|
Topic |
Sub-topic |
Específics PFC. |
Es defineixen diferents tipus de projectes amb les següents característiques:
En general es definirà un projecte per cada equip de 4 alumnes i s’assignarà un tutor a cada projecte.
El projecte pot ser definit, en primer lloc per l’equip de professors de PFC, i en segon lloc, pels propis alumnes o per professionals d’institucions externes, que aportin tema i tutor (professional de reconegut prestigi coneixedor del projecte proposat) i ho comuniquin amb antelació (mínima d’un mes abans de l’inici del segon quadrimestre) als coordinadors de l’equip de professors de PFC per tal que aquesta proposta sigui acceptada.
El Programa bàsic a desenvolupar es el següent:
Lliurament de tema, desenvolupament, presentació i defensa de PFC.
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours |
Hours outside the classroom |
(**) Total hours |
Introductory activities |
|
0 |
0 |
0 |
|
Seminars |
|
10 |
20 |
30 |
Previous studies |
|
15 |
75 |
90 |
Assignments |
|
4 |
20 |
24 |
|
Personal tuition |
|
0 |
0 |
0 |
|
Oral tests |
|
2 |
4 |
6 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Introductory activities |
|
Seminars |
|
Previous studies |
|
Assignments |
|
|
Description |
Weight |
Assignments |
Presentació de la documentació formal, segons està descrita en el reglament de PFC, i revisada per tribunal constituït “ad hoc”. |
70% |
Oral tests |
Defensa oral del PFC davant del mateix tribunal que ha avaluat la documentació formal. |
30% |
|
Other comments and second exam session |
|
Basic |
BAASEL, W. D., Preliminary Chemical Engineering Plant Design, Van Nostrand Reinhold, 1990
|
|
Complementary |
|
|
|
Other comments |
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament i aprovat: Totes les troncals prèvies i les assignatures de Projectes i Disseny d’Equips i Instal.lacions. |
|