Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | A1.1 |
Aplicar efectivamente el conocimiento de las materias básicas, científicas y tecnológicas propias de la ingeniería |
| A2.1 |
Manejar especificacions, reglaments i normes d'obligat compliment |
| A2.3 |
Estar capacitat per a la preparació prèvia, concepció, redacció i signatura de projectes i estudis en l'àmbit de la professió d'enginyer tècnic agrícola que tinguin per objecte les accions esmentades a l'Ordre CIN/323/2009 |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | B1.1 |
Comunicar i transmetre coneixements, habilitats i destreses de manera clara i efectiva en l'àmbit de l'enginyeria |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares | | C1.4 |
Expresarse correctamente de manera oral y escrita en una de las dos lenguas oficiales de la URV. |
Resultados de aprendizaje |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| A1.1 |
Coneix, comprèn i utilitza els principis d'equips i maquinàries auxiliars de la indústria agroalimentària. Automatització i control de processos. Enginyeria de les obres i instal•lacions. Construccions agroindustrials.
| | A2.1 |
Coneix i aplica el marc legal en la realització i execució de projectes.
| | A2.3 |
Dissenya i calcula les instal·lacions elèctriques en indústries agroalimentàries.
Dissenya i calcula instal·lacions de transport i gestió de líquids.
Dissenya i calcula instal·lacions de transport i gestió de sòlids.
Coneix, dissenya i calcula instal·lacions auxiliars de la indústria agroalimentària: pneumàtiques, de ventilació, de refrigeració, de calefacció i vapor.
Defineix i planifica el manteniment d'instal·lacions industrials.
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| B1.1 |
Planifica la comunicación: genera ideas, busca informaciones, selecciona i ordena la información, realiza esquemas, determina el tipo de público y los objetivos de comunicación,...
Redacta documentos con el formato, contenido, estructura, correción lingüística, registro adecuado e ilustra conceptos utilizando correctamente las convenciones: formatos, títulos, pies, leyenda,...
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| C1.4 |
Produce un texto oral gramaticalmente correcto.
Produce un texto oral bien estructurado, claro y eficaz.
Produce un texto oral adecuado a la situación comunicativa.
Produce un texto escrito gramaticalmente correcto.
Produce un texto escrito bien estructurado, claro y rico.
Produce un texto escrito adecuado a la situación comunicativa.
|
tema |
Subtema |
Tema 1. Instal·lacions elèctriques en indústries agroalimentàries. |
Electrificació. Línies i màquines |
Tema 2. Instal·lacions de transport i gestió de líquids |
Circuits hidràulics, bombes, dipòsits |
Tema 3. Instal·lacions de transport i gestió de sòlids |
Tremuges de recepció, sistemes de neteja i pesat, cintes de transport, emmagatzemament |
Tema 4. Instal·lacions auxiliars de la indústria agroalimentària |
Pneumàtiques, de ventilació, refrigeració, calefacció, vapor |
Tema 5. Manteniment d'instal·lacions agroindustrials |
Manteniment d'instal·lacions agroindustrials |
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Actividades introductorias |
|
0.5 |
0.5 |
1 |
Sesión magistral |
|
15 |
15 |
30 |
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria |
|
10.5 |
10.5 |
21 |
Prácticas en laboratorios |
|
5 |
5 |
10 |
Atención personalizada |
|
1 |
1 |
2 |
|
Pruebas prácticas |
|
3 |
3 |
6 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Actividades introductorias |
Es presentarà l'assignatura, continguts, el professor, la metologia i avaluació. |
Sesión magistral |
Es presentarà, de forma aplicada, els continguts teòrics de cada tema. |
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria |
Es presentaran problemes que es resoldran a classe, per part del professor, o per part dels alumnes de forma guiada. |
Prácticas en laboratorios |
Es faran sessions de laboratori a on els alumnes aplicaran els continguts de l'assignatura. Els alumnes hauran de presentar un informe raonat del desenvolupament de la pràctica, o del cas pràctic proposat. |
Atención personalizada |
L'atenció personalitzada s'efectuarà al despatx del professor, prèvia cita per correu electrònic. |
descripción |
L'atenció personalitzada és fonamental per poder resoldre els problemes que tinguin els alumnes.
Nom professor: Francesc Rovira Gras
Despatx: 116 del DEM
Es demanarà cita per correu electrònic per tal d'organitzar l'atenció personalitzada.
francisco.rovira@urv.cat |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria |
|
S'avaluarà l'assistència, i l'entrega dels problemes realitzats a classe, recollits i avaluats. |
25% |
Prácticas en laboratorios |
|
S'avaluarà l'assistència i l'entrega d'informe de la pràctica o dels informes corresponents als diferents casos pràctics que es proposin. |
25% |
Pruebas prácticas |
|
S'efectuarà un examen, amb exercicis de problemes similars als realitzats a classe. |
50% |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
Per tal de superar l'assignatura caldrà una nota mínima de 4 a l'examen; i axí poder ponderar amb la resta d'activitats amb pes a la nota. Els alumnes que facin l'examen (obtinguin una nota mínima de 4), així com la resta d'activitats amb pes a la nota, i superin l'assignatura, no caldrà que acudeixin a la segona convocatòria. L'examen de la segona convocatòria constarà a priori d'exercicis amb un pes total a la nota del 70%; el 30% restant dependrà de la resta d'activitats amb pes a la nota (pràctiques a laboratori, entrega de problemes,...) realitzades durant el curs. Es prohibeix l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves a excepció del consentiment exprés del professor. |
Básica |
|
- Reglamento Electrotécnico de Baja Tensión. RD 842/2002. ITC-BT Instrucciones Técnicas Complementarias de Baja Tensión. Marcombo - E. García Vaquero. Diseño y construcción de industrias agroalimentarias. Mundi-Prensa
|
Complementária |
|
|
Asignaturas que continúan el temario |
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|