Type A
|
Code |
Competences Specific | | A1.1 |
Aplicar efectivament el coneixement de les matèries bàsiques, científiques i tecnològiques pròpies de l'enginyeria |
| A2.1 |
Manejar especificacions, reglaments i normes d'obligat compliment |
| A2.3 |
Estar capacitat per a la preparació prèvia, concepció, redacció i signatura de projectes i estudis en l'àmbit de la professió d'enginyer tècnic agrícola que tinguin per objecte les accions esmentades a l'Ordre CIN/323/2009 |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | B1.1 |
Comunicar i transmetre coneixements, habilitats i destreses de manera clara i efectiva en l'àmbit de l'enginyeria |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear | | C1.4 |
Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A1.1 |
Coneix, comprèn i utilitza els principis d'equips i maquinàries auxiliars de la indústria agroalimentària. Automatització i control de processos. Enginyeria de les obres i instal•lacions. Construccions agroindustrials.
| | A2.1 |
Coneix i aplica el marc legal en la realització i execució de projectes.
| | A2.3 |
Dissenya i calcula les instal·lacions elèctriques en indústries agroalimentàries.
Dissenya i calcula instal·lacions de transport i gestió de líquids.
Dissenya i calcula instal·lacions de transport i gestió de sòlids.
Coneix, dissenya i calcula instal·lacions auxiliars de la indústria agroalimentària: pneumàtiques, de ventilació, de refrigeració, de calefacció i vapor.
Defineix i planifica el manteniment d'instal·lacions industrials.
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| B1.1 |
Plan their communications: generate ideas, search for information, select and order the information, make schemes, determine the type of audience and the objectives of the communication, etc.
Draft documents with the appropriate format, content, structure, language accuracy and register, and illustrate concepts using the appropriate conventions: formats, titles, footnotes, captions, etc.
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
| C1.4 |
Produce grammatically correct oral texts.
Produce well structured, clear and effective oral texts.
Produce oral texts that are appropriate to the communicative situation.
Produce grammatically correct written texts
Produce well-structured, clear and rich written texts
Produce written texts that are appropriate to the communicative situation
|
Topic |
Sub-topic |
Tema 1. Instal·lacions elèctriques en indústries agroalimentàries. |
Electrificació. Línies i màquines |
Tema 2. Instal·lacions de transport i gestió de líquids |
Circuits hidràulics, bombes, dipòsits |
Tema 3. Instal·lacions de transport i gestió de sòlids |
Tremuges de recepció, sistemes de neteja i pesat, cintes de transport, emmagatzemament |
Tema 4. Instal·lacions auxiliars de la indústria agroalimentària |
Pneumàtiques, de ventilació, refrigeració, calefacció, vapor |
Tema 5. Manteniment d'instal·lacions agroindustrials |
Manteniment d'instal·lacions agroindustrials |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Introductory activities |
|
0.5 |
0.5 |
1 |
Lecture |
|
15 |
15 |
30 |
Problem solving, classroom exercises |
|
10.5 |
10.5 |
21 |
Laboratory practicals |
|
5 |
5 |
10 |
Personal tuition |
|
1 |
1 |
2 |
|
Practical tests |
|
3 |
3 |
6 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Introductory activities |
Es presentarà l'assignatura, continguts, el professor, la metologia i avaluació. |
Lecture |
Es presentarà, de forma aplicada, els continguts teòrics de cada tema. |
Problem solving, classroom exercises |
Es presentaran problemes que es resoldran a classe, per part del professor, o per part dels alumnes de forma guiada. |
Laboratory practicals |
Es faran sessions de laboratori a on els alumnes aplicaran els continguts de l'assignatura. Els alumnes hauran de presentar un informe raonat del desenvolupament de la pràctica, o del cas pràctic proposat. |
Personal tuition |
L'atenció personalitzada s'efectuarà al despatx del professor, prèvia cita per correu electrònic. |
Description |
L'atenció personalitzada és fonamental per poder resoldre els problemes que tinguin els alumnes.
Nom professor: Francesc Rovira Gras
Despatx: 116 del DEM
Es demanarà cita per correu electrònic per tal d'organitzar l'atenció personalitzada.
francisco.rovira@urv.cat |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Problem solving, classroom exercises |
|
S'avaluarà l'assistència, i l'entrega dels problemes realitzats a classe, recollits i avaluats. |
25% |
Laboratory practicals |
|
S'avaluarà l'assistència i l'entrega d'informe de la pràctica o dels informes corresponents als diferents casos pràctics que es proposin. |
25% |
Practical tests |
|
S'efectuarà un examen, amb exercicis de problemes similars als realitzats a classe. |
50% |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
Per tal de superar l'assignatura caldrà una nota mínima de 4 a l'examen; i axí poder ponderar amb la resta d'activitats amb pes a la nota. Els alumnes que facin l'examen (obtinguin una nota mínima de 4), així com la resta d'activitats amb pes a la nota, i superin l'assignatura, no caldrà que acudeixin a la segona convocatòria. L'examen de la segona convocatòria constarà a priori d'exercicis amb un pes total a la nota del 70%; el 30% restant dependrà de la resta d'activitats amb pes a la nota (pràctiques a laboratori, entrega de problemes,...) realitzades durant el curs. Es prohibeix l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves a excepció del consentiment exprés del professor. |
Basic |
|
- Reglamento Electrotécnico de Baja Tensión. RD 842/2002. ITC-BT Instrucciones Técnicas Complementarias de Baja Tensión. Marcombo - E. García Vaquero. Diseño y construcción de industrias agroalimentarias. Mundi-Prensa
|
Complementary |
|
|
Subjects that continue the syllabus |
TECHNICAL OFFICE/20214106 |
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|