Type A
|
Code |
Competences Specific | | A1.1 |
Aplicar efectivament el coneixement de les matèries bàsiques, científiques i tecnològiques pròpies de l'enginyeria |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear | | C1.4 |
Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A1.1 |
Aplica correctament els principis de coneixements bàsics de la química general, química orgànica i analítica en la enginyeria.
Demostra coneixement sobre els fonaments de les tècniques instrumentals d’anàlisis més emprades en diferents àmbits industrials.
Discuteix i avalua la importància de tots els aspectes del procediment analític prenent com a base l’estudi de problemes reals a la industria.
Reconeix la Química Analítica com la ciència metrològica que desenvolupa, optimitza i aplica processos de mesura destinats a obtenir informació química de qualitat.
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
| C1.4 |
Produce grammatically correct written texts
Produce well-structured, clear and rich written texts
Produce written texts that are appropriate to the communicative situation
|
Topic |
Sub-topic |
Tema 1. Potenciometries |
Introducció teòrica
Aplicacions a l'àmbit industrial |
Tema 2. Espectroscopia d'infrarroig |
Introducció teòrica.
Aplicacions a l'àmbit industrial |
Tema 3. Plasma d'acoblament inductiu i acoblament a l'espectrometria de masses. |
Introducció teòrica.
Aplicacions a l'àmbit industrial |
Tema 4. Tècniques cromatogràfiques: cromatografia de gasos i cromatografia de liquids. acoblament a l'espectrometria de masses. |
Introducció teòrica.
Aplicacions a l'àmbit industrial |
Tema 5. Automatització analítica |
Introducció teòrica.
Aplicacions a l'àmbit industrial |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Introductory activities |
|
1 |
0 |
1 |
Lecture |
|
22 |
30 |
52 |
Seminars |
|
3 |
5 |
8 |
Personal tuition |
|
3 |
4 |
7 |
|
Mixed tests |
|
3 |
4 |
7 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Introductory activities |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura.
|
Lecture |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Seminars |
Treball en profunditat d'un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional. |
Personal tuition |
Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als alumnes. |
Description |
Els alumnes podran fer consultes en el despatx de les professores previa cita per e-mail. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Mixed tests |
|
5 proves que combinen preguntes de desenvolupament, preguntes objectives de preguntes curtes i/o proves objectives tipus test. La nota final s'obtindrà de forma ponderada: temes 1,2 i 5 el 50%, temes 3 i 4 el 50%. Es realitzará una prova de 30 minuts aproximadament al final de cada tema. |
100% |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
En la segona convocatoria hi haurà una unica prova de 90 minuts aproximadament, amb continguts globals |
Basic |
D.A. SKOOG, F.J.HOLLER, S.R. CROUCH, Principios de Anàlisis Instrumental, 6ª, Cengage Learning
K.A. BAKEER, ed. , Process Analytical Technology, 2ª, Wiley
G. RAMIS RAMOS; M. C. GARCIA ALVAREZ-COQUE., Quimiometria., 1ª, Sintesis
D.L. MASSART; B.G.M. VANDEGINSTE; L.M.C.BUYDENS, S. De JONG, P.J. LEWI, J.SMEYERS-VERBEKE, Handbook of Chemometrics and Qualimetrics. B. , 2ª, Elsevier
|
|
Complementary |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|