Type A
|
Code |
Competences Specific |
|
Professional |
|
AP1 |
Disposar dels coneixements tècnics suficients per identificar i avaluar els riscos laborals existents en una empresa i proposar les mesures necessàries per al control i reducció dels riscos detectats tenint en compte la legislació i normativa vigent en cada un dels temes relacionats. |
|
AP2 |
Identificar necessitats de formació, desenvolupar plans formatius i planificar, dissenyar i impartir les accions formatives necessàries per a la prevenció dels riscos laborals per part dels treballadors, la gestió de la prevenció a l'empresa i l'actuació davant d'una emergència. |
|
AP3 |
Desenvolupar la planificació de l'acció preventiva a l'empresa i implantar i mantenir sistemes per a la gestió i la promoció de la prevenció a l'empresa |
|
AP4 |
Fomentar conductes, hàbits, consums, estils de vida saludables i la participació activa dels treballadors com a protagonistes de la seva salut, així com la cultura preventiva a l'empresa i la creació d'entorns saludables. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
|
Professional |
|
BP1 |
Learning to learn |
|
BP2 |
Learning to learn |
|
BP3 |
Critical, logical and creative thought, and a certain talent for innovation |
|
BP4 |
Autonomy, responsibility and initiative |
|
BP5 |
Ability to work autonomously and responsibly, and to show initiative |
|
BP6 |
Ability to work as part of a team, to collaborate and share responsibility |
|
BP7 |
Clear and efficient communication of information, ideas, problems and solutions in public and in specific technical fields |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
|
Professional |
|
CP1 |
Advanced user knowledge of the information and communication technologies. |
|
CP2 |
Intermediate proficiency of a foreign language, preferably English. |
|
CP3 |
Be able to manage information and knowledge |
|
CP4 |
Correct oral and written expression in one of the two official languages of the URV. |
|
CP5 |
Having commintment with ethics and social responsibility as a citizen and a professional (Citizenship) |
|
CP6 |
Be able to define and develop their academic and professional project |
Objectives |
Competences |
- Aplica els coneixements apresos al llarg del curs
- Desenvolupa adequadament tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integrador.
- Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar.
- Aplica les tècniques pròpies del camp estudiat en un projecte concret.
- Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de definir i dur a terme un projecte.
- Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia.
- Comunica correctament els resultats del treball, amb un discurs coherent i un registre adaptat a l'audiència. |
AP1 AP2 AP3 AP4
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7
|
CP1 CP2 CP3 CP4 CP5 CP6
|
Procedures |
A partir d'un document estandaritzat es formalitza la proposta del Treball de fi de màster (tema, estructura i resum del contingut). Aquest document es troba a l'espai moodle de l'assignatura.
Els estudiants tenen dues sessions presencials per aclarir dubtes i concretar la proposta del TFM.
En base a la temàtica del treball proposat el coordinador del Treball de fi de màster, assigna el tutor segons àmbit de coneixement.
Hi hauran limitacions a la temàtica escollida pel alumne i en tot haurà de ser aceptada pel coordinador. |
Methodologies :: Tests |
|
(*) Class hours |
Hours outside the classroom |
(**) Total hours |
Introductory activities |
2 |
0 |
2 |
|
Selecting/assigning the master’s degree thesis |
4 |
10 |
14 |
Mechanisms for coordinating and monitoring the master’s degree thesis |
4 |
4 |
8 |
Drafting of the master’s degree thesis |
0 |
111 |
111 |
|
Presentation and public defence of the master’s degree |
0.5 |
90 |
90.5 |
|
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Specific action plan / execution | Methodologies
|
Description |
Introductory activities |
Activitats encaminades a pendre contacte amb els alumnes, recollir informació i preparació de grups de treball i presentació del TFM. Concretament:
Orientacions per escollir i desenvolupar el tema.
Plantejament de l'avaluació
Procés d'assignacio dels tutor i coordinació i seguiment amb aquest. |
Selecting/assigning the master’s degree thesis |
Presentació de la proposta de treball, segons indicacions i limitacions del temes a tractar. |
Mechanisms for coordinating and monitoring the master’s degree thesis |
Tutories presencials i a través del fòrum de l'assignatura preferentment o a través de correu electrònic del tutor. |
Drafting of the master’s degree thesis |
Elaboració del TFM, a partir d'unes orientacions i estructura bàsica. |
Presentation and public defence of the master’s degree |
Presentació davant de tribunal constituit pel coordinador del TFM, com a president, el tutor del TFM i un altre professor del màster. |
Coordination and monitoring mechanisms |
|
Description |
L'alumne es podrà dirigir al professor/tutor preferentment a través del fòrum de l'assignatura moodle o bé amb correu electrónic.
S'estableixen dues tutories presencials amb el tutor del treball de fi de màster amb l'objectiu supervisar i orientar l'elaboració i defensa del TFM. Es publiquen a l'espai assignatura del moodle el calendari de reunió amb el tutor. |
|
|
Description |
Weight |
Selecting/assigning the master’s degree thesis |
És requisit presentar la proposta de TFM en les dates estipulades |
Requisit |
Drafting of the master’s degree thesis |
Elaboració de la memòria del TFM |
70% |
Presentation and public defence of the master’s degree |
Presentació oral davant de tribunal |
30% |
|
Other comments and second exam session |
Els alumnes hauran d'enviar una proposta de projecte al responsable de la matèria. El responsable de la matèria avaluarà la proposta i autoritzarà (o rebutjarà) l'alumne/a la realització del treball proposat i li assignarà un tutor. L'avaluació del treball final realitzat s'efectuarà segons normes facilitades a l'inici de la matèria i que és trobaran penjades al campus virtual de la URV. El treball final serà defensat públicament pel grup davant una Comissió Avaluadora, que el qualificarà. La Comissió Avaluadora del treball final estarà formada per tres membres: El coordinador de la matèria, que serà el president, el tutor del TFM i un professor del màster. OBSERVACIONS: Assignatura que sols disposa d'una sola convocatòria d'avaluació. Els estudiants que matriculin aquesta assignatura no podran sol·licitar la convocatòria addicional d'exàmens. |
Basic |
|
|
Complementary |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|