DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA | Codi | 18204009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació assignatura Introducció a la metodologia d'aprenentatge i metodologia d'avaluació Valoració inicial del concepte de cuidar. |
Sessió Magistral | Ensenyança expositiva: distinguim dues maneres de fer, les classes magistrals, en les quals l'aprenentatge es duu a terme a l'aula, envers l'exposició oral d'un tema pel docent i les clases expositives-interactives on a més de la lliçó magistral hi ha la participació de l'alumne, introduint la relació comunicativa entre el docent i el discent |
Seminaris | Dirigits als alumnes on es fa una expocisió breu d'un tema en concret i els objectius a assolir. Es treballará amb diferents tipus de materials (videos ,diaris situaciona...) per estimular la discussió i l'anàlisi, on l'alumne ha d'arribar a unes conclusions envers a les qüestions plantejades |
Presentacions / exposicions | Presentació oral del treball en el aula utilitzant les TIC i/o expresions artisticas elaborant un video, teatre, dibuix... |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Estudi de situacions pràctiques per comprendre el cuidatge del ésser humà des de totes les seves perspectives (clíniques, ètiques, socials, culturals...) en el camp de la infermeria |