Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC2 |
Respondre a les necessitats del pacient al llarg del cicle vital amb la planificació, prestació, avaluació i investigació dels programes individualitzats més adequats d’atenció, juntament amb el cuidador principal, la família i altres treballadors sanitaris o socials |
|
AC3 |
Garantir un compromís ètic seguint els principis deontològics i legals de la professió |
|
AC5 |
Investigar accions de recolzament emocional i identificar situacions complexes |
|
AC7 |
Elaborar publicacions i/o aportacions científiques derivades dels resultats de la investigació |
|
AC13 |
Acceptar la responsabilitat del seu propi aprenentatge i desenvolupament professional utilitzant l’avaluació i la investigació com a medi per a reflectir i millorar la seva actuació i augmentar la qualitat dels serveis prestats |
|
AC14 |
Identificar i resoldre problemes de salut actuals o potencials, mitjançant el mètode científic |
|
AC15 |
Produir nous coneixements i aplicar l’evidència científica en la pràctica professional per abordar les necessitats canviants de salut de la població |
|
AC16 |
Dissenyar i implementar projectes d’investigació |
|
AC17 |
Capacitat de dirigir equips o grups d’investigació |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
CT1.Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic. |
|
BC3 |
CT3.Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinaris. |
|
BC5 |
CT5.Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències. |
|
BC7 |
CT7.Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |