DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | EDUCACIÓ PER A LA SALUT | Codi | 18615106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Introducció de l'assignatura i la seva organització |
Treballs | Exercicis que realitza l'estudiant a partir de material i referències facilitades pel professorat. Els treballs realitzats formen part de les activitats d'avaluació continuada descrites a l'assignatura |
Presentacions / exposicions | La presentació de la feina és mostrar les habilitats comunicatives i la síntesi de el projecte del programa de salut, mitjançant el ús de les TIC. |
Activitats d’auto seguiment | Activitats proposades a l’estudiant, amb un pes mínim en la nota, que serveixen per a que l’estudiant pugui autoregular el seu aprenentatge. Poden ser de diferent tipus. Un dels formats més utilitzats són els test d’auto seguiment. |
Fòrums de debat | Activitats en les quals els estudiants poden argumentar i confrontar idees sobre un tema determinat, mitjançant l'ús d'eines asíncrones com el Fòrum del Campus Virtual. S'utilitzarà per a la presentació dels estudiants, com a eina d'avaluació i autoavaluació final del curs, i per a la realització d'alguna Activitat d'Avaluació Contínua i és valorarà la participació. |
Webconferència | Exposició de continguts de l'assignatura, presentació d’activitats, resolució de problemes i dubtes mitjançant webconferència. Aquesta activitat requereix presència síncrona d’estudiants i professorat. El seu desenvolupament permet diferents graus d’interactivitat en funció dels objectius pretesos. Aquesta activitat pot ser enregistrada en el moment del seu desenvolupament per tal de posar-la a disposició dels estudiants a l’aula virtual i facilitar-ne la seva consulta posterior. |
Projectes | Dissenyar un "Projecte d'un programa de salut" i planificar una activitat, en grup. |
Atenció personalitzada | Seguiment i tutorització de les diferents activitats i segons necessitats de l'estudiant |