DADES IDENTIFICATIVES
2019_20
Assignatura (*)
FONAMENTS DE MÀRQUETING
Codi
16234114
Ensenyament
Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
Cicle
1r
Descriptors
Crèd.
Tipus
Curs
Període
Horaris i dates d'examen
6
Obligatòria
Segon
1Q
Modalitat i llengua d'impartició
Prerequisits
Departament
Gestió d'Empreses
Coordinador/a
RYAN , GERARD ANTHONY
CAUBET ESPUNY, CLAUDIA
Adreça electrònica
claudia.caubet@urv.cat
Professors/es
CAUBET ESPUNY, CLAUDIA
Web
Descripció general i informació rellevant
Assignatura de màrqueting que intenta entendre el consumidor (motivacions, personalitat, procés de compra ,etc).
Competències
Resultats d'aprenentage
Continguts
Planificació
Metodologies
Atenció personalitzada
Avaluació
Fonts d'informació
Recomanacions
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent