Metodologies Competències Descripció Pes        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A5.1
A5.3
A7
A14
A17.1
A17.2
A17.3
A17.5
CT4
CT5
Mitjançant rúbrica es valorarà: responsabilitat, gestió de la informació, treball en grup, capacitat de crítica i autocrítica i comunicació.
Autoavaluació. Avaluació grupal
20%
Seminaris
A5.1
A14
A17.1
A17.3
A17.5
Assistència participació en la discussió i l'anàlisi. Respostes encertades mitjançant l'eina turning point. 20
Proves mixtes
A5.1
A5.3
A7
A14
A17.1
A17.2
A17.3
A17.5
Preguntes tipus test sobre els conceptes bàsics de la matèria.

Preguntes curtes sobre coneixements i raonament crític.
60%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per aprovar l'assignatura és requisit tenir aprovades totes les parts. En la segona convocatòria es recuperaran les parts no superades d'acord amb el que ha estat l'avaluació continuada.

- Les proves mixtes es recuperaran amb el mateix tipus d'examen. Aquesta categoria es considerarà aprovada si la nota de cadascuna de les proves és igual o superior a 5.

- A l'ABP i els seminaris no hi ha recuperació.